اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد؛

بدهی ۷۳ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد به دستگاه های مختلف/ سفرپروفسور حمید سمیعی به خراسان شمالی

بدهی ۷۳ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد به دستگاه های مختلف/ سفرپروفسور حمید سمیعی به خراسان شمالی
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد اعلام کرد: شهرداری بجنورد تا پایان اسفندماه سال گذشته 73 میلیارد و 300 میلیون تومان به پیمانکاران، بازار، مردم و ادارات بدهکار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجنا،حسین پیلتن در 186 جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار داشت: شهرداری بجنورد به مردم، پیمانکاران، رانندگان، ادارات و سایر دستگاه‌ها ۷۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان بدهکار است که علاوه بر این بدهی‌های دیگری نیز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجنا,

وی افزود: این میزان بدهی شهرداری بجنورد به‌ غیراز ۳۰۰ میلیون تومان بدهی به صندوق رفاه کارکنان و بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری است.

,

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بابیان اینکه یک صدو ۲۳ میلیارد تومان بودجه برای سال ۹۴ شهرداری بجنورد تصویب‌شد، تصریح کرد: از این میزان بودجه، ۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای بودجه ۶ ماه دوم شهرداری در نظر گرفته‌شد.

,

وی افزود: طی این مدت شهرداری ۶۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان عملکرد و ۴۲ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان جذب درآمد داشت.

,

پیلتن با اشاره به عملکرد و درآمد ۶ ماه دوم شهرداری بجنورد گفت: شهرداری بجنورد درمجموع ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ۶ ماه دوم سال ۹۴ وصول کرد که نسبت به بودجه تصویب‌شده ۱۵ میلیارد تومان کاهش وصولی داشت.

,

وی گفت: شهرداری در ۶ ماه دوم سال از بخش جرائم رانندگی هیچ‌گونه وصولی نداشت و نیز در بخش تملک و دارایی میزان پنج میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان و از ارزش‌افزوده حریم شهری پانصدو ۲۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

,

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای بجنورد اظهار داشت: همچنین شهرداری ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ارزش‌افزوده مالیات داشت.

,

پیلتن افزود: با توجه به اینکه بودجه سالانه خدمات اداری شهرداری بجنورد ۱۱ میلیارد تومان بود در ۶ ماه دوم سال ۹۴ میزان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

,

وی تصریح کرد: همچنین طی این مدت شهرداری در بخش وظیفه خدمات شهری، ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرد که از این میزان ۱۳ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان جذب کرد.

,

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: شهرداری بجنورد طی سال گذشته ۳۱۸ پروژه عمرانی شهری بااعتباری بالغ‌بر ۷۹ میلیارد تومان داشت.

,

پیلتن اظهار داشت: از این تعداد پروژه شهری، ۱۲۷ پروژه پیشرفت ریالی صفر، ۱۴ پروژه پیشرفت ریالی یک تا ۱۰ درصد، ۴۴ پروژه پیشرفت ریالی ۱۱ تا ۳۰ درصد، ۴۱ پروژه بین ۳۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت ریالی و ۹۲ پروژه ۵۱ درصد پیشرفت ریالی داشت.

,

رییس شورای اسلامی شهر بجنورد دراین‌باره گفت: شورای اسلامی شهر بجنورد گزارش عملکرد ۶ ماه دوم شهرداری بجنورد را تا پایان هفته جاری برای شفاف‌سازی و آگاهی مردم به چاپ خواهد رساند اما این به معنای تایید این گزارش عملکرد از طرف شورا نخواهد بود.

,

اعظم السادات افشین فر همچنین اظهار داشت: با توجه به اختلافات بین تأمین اجتماعی خراسان شمالی و شهرداری بجنورد یک شرکت مشاور که با قوانین تأمین اجتماعی آشنایی دارد قرار است بر اساس قانون طلب‌های ناشی از جرائم شهرداری به تأمین اجتماعی را برطرف کند.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: طی دو ماه آینده پروفسور حمید سمیعی به خراسان شمالی سفر دارد.

,

سید جلیل کشمیری اظهار داشت: این سفر با دعوت وزارت امور خارجه خراسان شمالی انجام می‌شود و به‌منظور استقبال تندیس این پروفسور دریکی از مناطق بجنورد نصب و به‌عنوان شهروند افتخاری معرفی خواهد شد.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: با توجه به درخواست تربیت‌بدنی شهرستان بجنورد زمینی در محل پارک ملی دوبرار برای ساخت گود کشتی با چوخه بجنورد در نظر گرفته‌شده است.

,

رییس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی بجنورد گفت: با توجه به اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی شهرداری در سطح شهر بجنورد قرار است برای زیباسازی میدان امام رضا (ع) اقداماتی انجام شود.

,

محمدحسن شادمهر اظهار داشت: با توجه به اینکه المان این میدان در اولویت قرار دارد مقررشده تا ورق‌های دور میدان  برداشته و اقدام به جدول‌گذاری و چمن‌کاری برای زیباسازی انجام شود.

,

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به تعلیق ۱۴ راننده سازمان اتوبوس‌رانی بجنورد گفت: طی هفته گذشته ۱۴ راننده سازمان اتوبوس‌رانی بجنورد به دلیل کم بود بودجه تعلیق شده‌اند که این منطقی نیست.

,

این عضو شورا اظهار داشت: رانندگان تنها قشری هستند که کار آن‌ها دیده می‌شود و منطقی نیست به دلیل کم بود بودجه و کم شدن سفرها در ایام تابستان آن‌ها را تعلیق کرد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه