اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

ساخت بیمارستان مدرن با فناوری انرژی پاک در بندرعباس

ساخت بیمارستان مدرن با فناوری انرژی پاک در بندرعباس
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در نشست صمیمانه با مهندسین شرکت کندوته داکوا ایتالیایی از ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی پیشرفته به فناوری انرژی پاک “سبز” با متراژ 61 هزار و 300 متر مربع به همراه ساخت فضاهای تفریحی ، اقامتی در جهت کمک به بخش اشتغالزایی در شهر بندرعباس خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز ؛ داودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در نشست صمیمانه با مهندسین شرکت کندوته داکوا ایتالیایی از ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی پیشرفته به فناوری انرژی پاک “سبز” با متراژ 61 هزار و 300 متر مربع به همراه ساخت فضاهای تفریحی ، اقامتی در جهت کمک به بخش اشتغالزایی در شهر بندرعباس خبر داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
 
,
 
,
داودی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان خارجی و مدیران حاضر در جلسه افزود : استان هرمزگان در گذشته ارتباطات خوبی در خصوص ساخت پروژه های مختلف با شرکت های ایتالیایی داشته است ؛ امیدواریم علیرغم گرم بودن هوا در این استان ، این گرما باعث گرمی روابط فی مابین طرفین باشد.
,
 
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان 540 تخت خوابی بندرعباس یک پروژه ملی است و از طرف دولت و وزارت بهداشت پیگیری می شود ابراز کرد : امیدارم با ساخت این بیمارستان کمبود فضاهای درمانی در استان مرتفع شود .
,
 
,
, ,
 
,
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان بر حمایت از محیط زیست که تعهدی بین المللی است تاکید کرد و افزود : با توجه به شرایط آب و هوایی استان از جمله گرمای بالای هوا به همراه رطوبت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا به نحوی از این انرژی پاک در بیمارستان استفاده شود ، که بخشی از انرژی بیمارستان از طریق رطوبت هوا و نور خورشید تامین شود . تا بیمارستانی نمونه و سبز در جهت کمک به محیط زیست داشته باشیم .
,
 
,
 
,
 
,
داودی با اشاره به تعهد شرکت مجری ساخت بیمارستان در خصوص ساخت فضاهای آموزشی تحقیقاتی و همچنین مراکز تفریحی ، اقامتی در اطراف بیمارستان گفت : پروژه های الحاقی بیمارستان را در جهت اشتغالزایی و کسب درآمد دانشگاه پیگیری خواهم کرد . منطقه هرمزگان از لحاظ ژئوپولیتیکی و ژئواستراتژیکی از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است ؛ و بعنوان یکی از قطب های درمانی و توریسم درمانی در آینده خواهد بود .
,
 
,
 
,
 
,
مازالا مهندس مجری این طرح با اشاره به روند طراحی و جزئیات مهندسی پروژه و مدت زمان ساخت این بیمارستان گفت : این بیمارستان در مدت زمان یک سال طراحی و سه سال ساخت و با مدرن ترین تجهیزات روز دنیا به صورت کامل تجهیز خواهد شد .
,
 
,
, ,
 
,
وی ابراز کرد : کار بر روی نقشه های بیمارستان آغاز شده است ؛ زمین بیمارستان مورد بازدید مهندسین و مشاورین این پروژه قرار گرفته است . حضور ما و دیدار با مسئولان دانشگاه درخصوص شنیدن نقطه نظرات کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است ؛ که امیدوارم با رسیدن به یک هدف مشخص عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز کنیم .
,
 
,
 
,
 
,
“مازالا “شرکت کندوته condotte ایتالیا را سومین شرکت بزرگ ایتالیا عنوان کرد و اظهار کرد: این شرکت گرید 1 ابنیه و تاسیسات را داراست و ساخت بیمارستان در کشور های مختلف عملیات تصفیه خانه فاضلاب ، سازه های بتنی سنگین و سایر پروژه های بزرگ صنعتی و تاسیساتی را در کارنامه خود دارد .
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: این بیمارستان در 4 طبقه و یک زیر زمین با اتاق های یک تخته و دو تخته با اختصاص کلیه بخش هایی که در یک بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی نیاز است ، با در نظر گرفتن استاندارد های نوین جهانی ، طراحی شده است ؛ بطوریکه کارکنان در آن احساس راحتی داشته باشند . چون کارکنان به نوعی در این محیط زندگی می کنند ؛ در ساخت این بیمارستان به مواردی همچون قابلیت توسعه در آینده ، اختصاص فضاهای خدماتی بیمارستان ، راحت بودن نگهداری تجهیزات ، رعایت مسائل زیست محیطی ، توجه به تسهیل در تردد ورودی و خروجی ها با تفکیک فضا و احترام به حقوق انسانی و بیمار توجه ویژه شده است .
,
 
,
, ,
 
,
مهندس مجری این پروژه عنوان کرد : با توجه به تکریم حقوق بیماران خصوصا بیماران اعصاب و روان بخش بیماران اعصاب و روان در طبقه بالای بیمارستان و بصورت مجزا با آسانسور جداگانه طراحی شده است ؛ تا بیماران با توجه به وضعیت جسمی و روحی خود در محیطی زیبا و آرام بخش درمان شوند .
,
 
,
 
,
انتهای پیام/گ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه