اخبار داغ

کسی پاسخگو مشکلات مردم نیست ؛

فوران فاضلاب شهری و انباشت زباله ها در سطح مسکن مهر تالش

فوران فاضلاب شهری و انباشت زباله ها در سطح مسکن مهر تالش
احداث شبکه جمع آوری، انتقال و سامانه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر از وظایف اداره آب و فاضلاب شهری می باشد که متأسفانه این اداره در قبال درخواستهای متعدد شهرک نشینان جهت رفع مشکل سر ریز شدن فاضلاب در خیابانهای سطح شهرک و رفع بوی نامطبوع آن هیچ اقدامی نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر؛  احداث شبکه جمع آوری، انتقال و سامانه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر از وظایف اداره آب و فاضلاب شهری می باشد که متأسفانه طبق شکایات ۴۰۰خانوار از شهروندان مسکن مهر تالش متوجه شدیم این اداره در قبال درخواستهای متعدد شهرک نشینان جهت رفع مشکل سر ریز شدن فاضلاب در خیابانهای سطح شهرک و رفع بوی نامطبوع آن هیچ اقدامی نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

, ,

کودکان این شهرک نیز بدون آگاهی از مضرات و احتمال شیوع بیماری های متعدد در سطح همین کوچه ها مشغول بازی های روزانه می باشند در حالی که مسئولین ذیربط هنوز درگیر جناح بازی های معمول خود می باشند و پس از چند سال از افتتاح شهرک نسبت به وظایف خود کوتاهی می کنند.

,

, ,

عدم حمل زباله های شهری نیز یکی دیگر از معضلات این شهرک می باشد که بوی نامطبوع فاضلاب و زباله ها بدور از چشم اداره مرکز بهداشت سلامت  شهروندان را به مخاطره انداخته است.

,

, ,

اینک پس از ۳سال هر روز بر مشکلات این شهرک افزوده می شود ، تا جایی که در میان بیخیالی مسئولان شهرستان یک گروه خبرنگار از صدا و سیمای مزکز استان اقدام به تهیه گزارش از این معضل در مسکن مهر تالش کردند ،عدم ارائه خدمات ادارات  به شهرک نشینها مردم ر ا دست به دامان فرماندار محترم شهرستان کرده است تا برای حل این مشکلات به برخی از مسئولان خاطی دستور اکید داده شود تا این معضل به یک فاجعه زیست محیطی تبدیل نشود.

,

 

,

, ,

, ,


انتهای پیام/رض

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه