اخبار داغ

آغاز برنامه‌های سازمان بسیج اصناف با محوریت کنگره شهدا در نیمه اول سال

آغاز برنامه‌های سازمان بسیج اصناف با محوریت کنگره شهدا در نیمه اول سال
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، محور برنامه‌های نیمه اول سال 93 را برگزاری کنگره ملی شهدای اصناف و بازار عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمدابراهیم کریمی، رئیس سازمان بسیج اصناف، در جلسه هماهنگی امور کنگره ملی شهدای اصناف و بازار با اشاره به گذشت سال 92 و ورود در سال جدید گفت: ان‌شاء‌الله توانسته باشیم در سال گذشته ذخیره‌ای که به درد آخرتمان بخورد فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی در ادامه با اشاره به آیه «لا تقنطوا من رحمة الله» تصریح کرد: در عین حال از رحمت خداوند ناامید نیستیم.

,

 

,

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور که در دفتر کار خود و در جمع مدیران این سازمان سخن می‌گفت با بیان اینکه با عزم جزم، تلاش‌ها را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد افزود: انسان وقتی یاعلی می‌گوید به دنبال آن باید جوشش و خلاقیت و ابتکار و حرکت داشته باشد. اگر اینگونه شد حتماً خدا کمک می‌کند.

,

 

,

کریمی با اشاره به آغاز سال 93 با نام و یاد دخت گرامی نبی مکرم اسلام (صلوات‌الله علیهما) گفت: چنین سالی اگر با حرکت صادقانه و مخلصانه مدیران و مسئولان و امت اسلامی ممزوج شود، قطعاً با موفقیت همراه خواهد بود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه این جلسه اولین جلسه رسمی سازمان بسیج اصناف کشور در سال 93 است، محور برنامه‌های این سازمان را در نیمه اول سال جاری، اجرای خوب کنگره ملی شهدای اصناف و بازار عنوان کرد.

,

 

,

مسئول سازمان بسیح اصناف کشور یادآور شد: ما پیش از این یادواره شهدا را در استان‌ها برگزار کرده بودیم اما جای کنگره شهدای اصناف و بازار خالی بود.

,

 

,

کریمی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی کنگره از زمان استقرار تا کنون کار را به‌خوبی پیش برده است ابراز امیدواری کرد که در زمان باقیمانده، کارهای کنگره محکم‌تر از گذشته دنبال شود.

,

 

,

وی در پایان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور، بزرگترین ناهی از منکر است گفت: با توجه به اینکه حضرت آقا امسال به مناطق عملیاتی اردوهای راهیان نور تشریف بردند، حتماً این حرکت مبارک پرنورتر از گذشته به حیات خود ادامه خواهد داد.

,

 

,

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار شهریورماه 93 برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه