اخبار داغ

بخشدار مرکزی شهر صحنه:

21 روستای بخش مرکزی شهرستان صحنه از نعمت گاز برخوردار می شوند

21 روستای بخش مرکزی شهرستان صحنه از نعمت گاز برخوردار می شوند
بخشدار مرکزی شهر صحنه گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا پایان سالجاری 17 روستا در دهستان خدابنده لو و 4 روستای سفید چقا، حسین آباد، قشلاق سید ناصر و بدربان در دهستان هجر برای گازرسانی پیمان سپاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، اولین جلسه کارگروه توسعه روستایی شهرستان صحنه با حضور بخشداران مرکزی و دینور  و همینطور مدیران دستگاه های خدات رسان این شهرستان با دستور کار بررسی مسائل و مسکلات حوزه روستایی تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , امروله،,

 

,

بخشدار مرکزی صحنه در این جلسه با بیان اینکه توجه به توسعه پایدار مناطق روستایی ، نقش به سزایی در تحقق توسعه ملی دارد تصریح کرد : این امر بیش از هر چیز نیازمند برنامه ریزی صحیح و عالمانه مبتنی بر نیازها و مسایل جامعه روستایی است.

, .,

 

,

 

,

, ,

 

,

وی همچنین بهبود حمل و نقل عمومی بار و مسافر در روستاها و ارتقای وضعیت ایمنی راه های روستایی و تشویق و توسعه بیمه های اجتماعی در روستاها و مناطق عشایری، رفع تنگناها و مشکلات موجود در زمینه افزایش درآمد و بهبود شرایط زندگی در روستاها و مناطق عشایری را از وظایف این کارگروه برشمرد.

, .,

 

,

حسن امامی خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته تا پایان سالجاری 17 روستا در دهستان خدابنده لو و 4 روستای سفید چقا – حسین آباد – قشلاق سیدناصر و بدربان در دهستان هجر برای گازرسانی پیمان سپاری شده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه