اخبار داغ

مغازه کپسول فروشی در ایجرود طعمه حریق شد/تصاویر

مغازه کپسول فروشی در ایجرود طعمه حریق شد/تصاویر
مغازه کپسول فروشی در شهر حلب با بی توجهی صاحب مغازه طعمه حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از ایجرود خبر، آتش‌سوزی یکی از قدیمی‌ترین بلایایی است که می‌تواند در زمانی کوتاه، دارایی و سلامتی افراد را به خطر اندازد، آتش سوزی که از سوختن شدید مواد سوختنی یا ناخواسته و از کنترل خارج شده که معمولا با دود و حرارت و نور زیاد توام است و یک منبع حرارتی کنترل ناپذیر سرچشمه گرفته،یا منبع حرارتی معین کنترل شده‌ای را ترک کرده و با نیروی حرارتی خود گسترش و توسعه یافته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از ایجرود خبر،,

آتش‌سوزی در صورتی که به موقع مهار نشود، موجب خسارات زیادی می‌گردد.گاه آتش‌سوزی، با سایر حوادث از جمله ناشی گری اشخاص در خاموش کردن آن همراه بوده و خساراتی جبران ناپذیری رخ می‌دهد.

,

آتش سوزی در یک مغازه کپسول فروشی در شهر حلب ایجرود با بی توجهی صاحب مغازه به روشن بودن سمارو و پر کردن کپسول گاز، آتش سماور شعله کشید که حادثه آفرید و موجب سوختن کل مغازه شد و در این بین یک نفر مصدوم بر جای ماند که با واکنش به موقعه آتش نشانی حلب آتش یک ساعته خاموش شد و مصدوم 42ساله به بیمارستان منتقل شد.

,

در حال حاضر حال عمومی  مصدوم خوب گزارش می شود لازم به ذکر است مغازه کپسول فروشی ورودی شهر حلب و روبروی پمپ بنزین است.گفتنی اسن مردم در صورت مشاهده آتش سوزی می توانند با شماره گیری 125 آتش نشانی، 115 اورژانس تماس حاصل نمایند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه