اخبار داغ

افشاگری مدیر تیم های ملی جودو

افشاگری مدیر تیم های ملی جودو
مدیر تیم‌های ملی جودو گفت: من از اسپانسر پول گرفتم تا فدراسیون حقوق ملی‌پوشان را پرداخت کند، اما خدابخش رفت با آن پول‌ها برای انجام کارهای خودش موبایل خرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی دوران کوتاهی که رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو بود، اتفاقات عجیب و غریب زیادی در این فدراسیون رخ داد که یکی از آن اتفاقات خرید تعداد زیادی گوشی تلفن همراه بود. سرپرست وقت فدراسیون جودو با این خرید تصمیم داشت از زحمات مسئولان هیات ها تشکر کند که این امر هیچ وقت عملی نشد. صبح یکی از روزهایی که خدابخش در فدراسیون جودو سرپرست بود، عده‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان وارد فدراسیون جودو شدند و تمام گوشی‌های خریداری شده را مصادر کردند و به همراه خود به وزارت ورزش بردند. طی چند روز گذشته نیز دوباره زخم کهنه خرید گوشی‌های تلفن همراه سرباز کرده و جامعه جودو را وارد حاشیه‌ جدیدی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به صحبت‌های سرپرست سابق فدراسیون جودو مبنی بر اینکه مدعی شده مدیر تیم‌های ملی فقط در مورد مسائل فنی باید صحبت کند و نباید در مسائل مالی فدراسیون دخالت کند، گفت: خدابخش طی صحبت‌های که مطرح کرده، گویا مدعی شده که رودکی در مورد مسائل فنی باید صحبت کند؛ نه اینکه در مورد مسائل مالی فدراسیون، بنده باید بگویم که طی چند روز گذشته بارها از من سوال در مورد دلیل انتقاد مولای از مسئولان وزارت ورزش و جوانان سوال شده است. من نیز دلیل آن را رسانه‌ای کرده‌ام. حالا بازهم می‌گویم که سعید مولایی اصلا در مورد مسائل فنی طی چند روز گذشته صحبت نکرده است. او اگر انتقادی داشته در مورد حق و حقوقش بوده است که خدابخش با حق و حقوق آنها گوشی‌های موبایل خریده بود و می‌خواسته به رؤسای هیأت‌ها اهدا کند.

,

وی در ادامه افزود: جودوکاران ما چند ماه است که در اردوی تیم ملی حضور دارند، اما حقوق آنها پرداخت نشده است. بنده در آن مقطع که خدابخش سرپرست فدراسیون جودو بود، اعلام کردم که حقوق ملی‌پوشان را پرداخت کند. من از اسپانسر پول گرفتم تا فدراسیون حقوق ملی‌پوشان را پرداخت کند، اما خدابخش رفت با آن پول‌ها برای انجام کارهای خودش گوشی موبایل خرید و تصمیم داشت به رؤسای هیأت‌ها هدیه بدهد.

,

رودکی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من نمی‌دانم چطور بعد از چند ماه خدابخش به این فکر افتاد که از رؤسای هیأت‌ها تقدیر کند. تمام رؤسای هیأت‌های جودو به خاطر عشق و علاقه‌ای که به این رشته دارند کار می‌کنند. هیچ رئیس هیأتی لنگ یک گوشی موبایل نیست؛ همه آنها خدا را شکر اوضاع مالی خوبی دارند و به خاطر عشق و علاقه کار می‌کنند.

,

مدیر تیم‌های ملی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ملی‌پوشان و مربیان تیم‌های ملی چند ماهی است که حقوق نگرفته‌اند و حالا اگر سعید مولایی اعتراض کرده برای این است که حقوق آنها را خدابخش صرف خرید هزینه گوشی موبایل کرده، حالا اگر بنده در مورد اتفاقاتی که رخ داده انتقاد کردم به این دلیل است که آن پول‌ها سهم مربیان و ملی‌پوشان بود.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه