اخبار داغ

فرانسه با شکست ایرلند صعود کرد

فرانسه با شکست ایرلند صعود کرد
شاگردان دشان با عبور از سد ایرلند جنوبی راهی یک چهارم نهایی شدند و این تیم را دو بر یک شکست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم ملی فوتبال فرانسه موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر جمهوری ایرلند به پیروزی برسد. گل‌های فرانسه را گریژامن 58 و 61 به ثمر رساند و تک گل ایرلند را نیز برادی در دقیقه 2 از روی نقطه پنالتی ثبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جدال دو تیم ملی فوتبال ایرلند جنوبی و فرانسه میزبان به قضاوت ریتزولی در استادیوم لیون کلید خورد و سریع‌ترین گل جام با یورش سبزها به سمت دروازه لوریس رقم خورد، داور خطای پوگبا را اعلام کرد و برادی موفق شد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

,

,

, ,

,

, ,

ایرلند خیلی زود پس از گل زده خود، عقب کشید و مشخص بود که فرانسه میزبان با تمام وجود، حمله خواهد کرد تا به سمت پیروزی و صعود به یک چهارم نهایی حرکت کند. حفظ دروازه برابر فرانسه فقط با دفاع کردن، به نظر منطقی نمی‌آمد اما این شیوه‌ای بود که مردان مارتین اونیل در پیش گرفته بودند.

,

حملات پیاپی فرانسه یکی پس از دیگری از مرکز میدان کلید می‌خورد و البته نتیجه مثبتی به همراه نداشت.

,

سیموس کولمن از ایرلند در دقیقه 25 کارت زرد دریافت کرد و دومین کارت زرد این بازی در دقیقه 27 نصیب کانته شد که در صورت صعود فرانسه به مرحله بعدی، غایب بزرگ تیم دشان لقب می‌گرفت.

,

,

, ,

ایرلند البته در دفاع مطلق فرو نرفته بود و در دقایق 32 و 38 روی دروازه فرانسه خطرات جدی را ایجاد کرد. هواداران فرانسه باور نداشتند تیمشان این‌گونه برابر جمهوری ایرلند که فقط به خاطر حضور در یورو 2016 شاد بود، شکست بخورد.

,

رامی دیگر مهره کلیدی فرانسه در دقیقه 44 کارت زرد دریافت کرد و او هم به فرض صعود فرانسه به مرحله بعدی، غایب خروس‌ها لقب گرفت.

,

دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به سود ایرلند به رختکن رفتند تا در نیمه مربیان تکلیف این جدال را روشن کنند.

,

در نیمه دوم، کومن به جای کانته وارد میدان شد تا سیستم 4-2-3-1 فرانسه تکمیل شود و پوگبا و ماتوئیدی کاملا در مرکز زمین قرار بگیرند. پوگبا در همان ابتدای نیمه دوم فرصت مسلم گلزنی را از دست داد و پایت ستاره متعصب فرانسه روی ضربه کاشته موقعیتی دیگر را از کف داد تا تابلوی نتایج همچنان برای فرانسه میزبان ترسناک و دلهره آور باشد.

,

کوشیلنی در دقیقه 48 بازی می‌توانست با ضربه سر گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند اما مدافعان ایرلند جنوبی هوشیارتر بودند.

,

,

, ,

پایت در دقیقه 54 یک بار دیگر فرصت مسلم جبران گل خورده را از دست داد و هواداران فرانسه بیش از پیش در حسرت موقعیت‌های از دست رفته ماندند.

,

حملات فرانسه آنقدر ادامه پیدا کرد که بالاخره ستاره اتلتیکومادرید موفق شد جور سایر بازیکنان را بکشد و گلزنی کند. گریژمان در دقیقه 58 روی سانتر زیبای سانیا و تعویض به موقع بازی به وسیله پوگبا گل فرانسه را ثبت کرد.

,

فرانسه به حملات خود ادامه می‌داد و روحیه بهتری داشت اما ایرلند نیز همچنان حملات زهردار خود را روی دروازه میزبان یورو 2016 طرح‌ریزی می‌کرد.

,

آنتوان گریژمان گل دوم فرانسه را نیز در دقیقه 61 روی پاس به موقع ژیرو با ضربه سر وارد دروازه ایرلند کرد تا فرانسه تا حدود زیادی از صعود به یک چهارم نهایی اطمینان داشته باشد، ایرلند میدان را خالی کرده بود و امید زیادی برای جبران گل خورده نداشت.

,

,

, ,

آنتوان گریژمان همه کار برای تیمش کرد و خطای شین دافی دقیقه 66 روی او باعث شد تا هم اخراج شود و هم یک ضربه کاشته حساس به فرانسه هدیه دهد.

,

,

, ,

جاناتان والترز به جای مورفی دقیقه 65 و اوشی به جای مک‌کلین در دقیقه 69 وارد میدان شدند تا ایرلند 10 نفره شرایط بهتری پیدا کند، کار برای سبزها بسیار سخت شده بود و فرانسه به اداره بازی می‌اندیشید.

,

ژینیاک به جای ژیرو برای فرانسه به میدان آمد تا آبی‌ها کنترل بیشتری در میانه میدان داشته باشند. ژینیاک بازیکن شوتزنی است و دشان او را برای حفظ حالت تهاجمی فرانسه وارد میدان کرد.

,

در دقیقه 72 نیز هولاهان به جای مک‌کارتی وارد میدان شد و تعویض‌های ممکن ایرلند به پایان رسید.

,

فرانسه به حملات خود ادامه می‌داد و ایرلند توان حمله همه جانبه را نداشت. کومن، ژینیاک، گریژمان هر خطری بالقوه برای ایرلند بودند و سبزها دلشان نمی‌خواست گل‌های بیشتری دریافت کنند.

,

فرانسه میزبان در نهایت موفق شد به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند و راهی یک چهارم نهایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه