اخبار داغ

لیست زیر 23 سال جذاب استقلال/ ستاره ها

لیست زیر 23 سال جذاب استقلال/ ستاره ها
استقلال در فهرست 9 نفره بازیکنان زیر 23 سالش جوانی دارد که امتحان شان را خوب پس داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  طبق قانون نقل و انتقالات، هر تیم می تواند لیستش را با حضور 18 بازیکن بزرگسال و 9 بازیکن زیر 23 سال پر کند. لیست بازیکنان بالای 23 سال استقلال با حضور مگویان و ابراهیمی و خروج روزبه چشمی و علیرضا رمضانی همین حالا 18 بازیکن دارد و کامل است. آبی ها اما در لیست بازیکنان جوان و امید بازیکنان خوب دیگری دارند که می توانند حاضران لیست بزرگسال را تهدید کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امید نورافکن

,

تا پایان دوره بیستم لیگ حرفه ای می توان نامش را در لیست بازیکنان زیر 23 سال قرار داد. نورافکن یکی از بازیکنانی است که منصوریان تلاش دارد با برگرداندنش به پست اصلی او را به آلترناتیو ابراهیمی در مرکز زمین تبدیل کند. نورافکن در مقطع انتهایی فصل قبل تبدیل به مهره ثابت آبی ها در سمت چپ خط دفاع شده بود.

,

مجید حسینی

,

یک مدافع جوان با قابلیت بازی در سمت راست و در مرکز. حسینی ابتدای نیم فصل دوم لیگ قبلی به صورت قرضی راهی راه آهن شد و بهترین بازیکن این تیم هم لقب گرفت. سایت برنامه نود به او نمره ای حتی بهتر از مهرداد محمدی داد. حسینی آلترناتیو احتمالی غفوری در سمت راست است.

,

, ,

محسن کریمی

,

این فصل هم برای آخرین بار نامش در لیست زیر 23 سال قرار می گیرد. اگر استقلال 2-4-4 لوزی بازی کند، کریمی شانس حضور در ترکیب اصلی به عنوان هافبک چپ را دارد. کریمی فصل قبل توانست خودش را وارد لیست بهترین های استقلال متشکل از شهباززاده و ابراهیمی و رحمتی بکند.

,

فرشید اسماعیلی

,

جذب او شاهکار مجید صالح بود. یک هافبک دوگانه سوز کامل. اسماعیلی هم توانایی بازی در خط سوم را دارد و هم می تواند به عنوان هافبک دفاعی در خط دوم بازی کند. او این فصل در استقلال ماند و بعید نیست منصوریان به او جلوتر از باقری در ترکیب اصلی بازی بدهد اگر قرار باشد آبی ها با سیتم های 4خطه بازی کنند.

,

میلاد زکی پور

,

در نفت هم کم بازی کرد و هم چیز خاصی نشان نداد ولی منصوریان رویش حساب ویژه ای باز کرده و اگر به عنوان مدافع چپ ثابت به او بازی داد، چندان نباید تعجب کرد.

,

رابسون

,

یک برزیلی جوان که منصوریان اعتقاد دارد می تواند در استقلال بسان کولیبالی استقلال خوزستان شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و منتظری برنگردد، با توجه به مصدومیت کنعانی زادگان استقلال فصل را با زوج مگویان و رابسون استارت می زند.

,

عرشیا بابازاده

,

دروازه بانی با سابقه تمرین کردن در تیمهای لیگ آمریکا. او البته هنوز از دوران نقاهت پاره کردن رباط صلیبی فصل قبلش به طور کامل رها نشده است. با توجه به محرومیت رحمتی، اگر حسینی مصدوم به شرایط بازی نرسد، او در دو هفته ابتدایی فصل درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه