اخبار داغ

علت اصلی مشکلات اقتصادی ما در کجاست؟؛

پشت پرده‌ی کمک مالی ایران به حزب الله لبنان!!

پشت پرده‌ی کمک مالی ایران به حزب الله لبنان!!
جناب سید حسن نصرالله در روزهای اخیر با لحنی تشکرآمیز اعلام کرد که هزینه های حزب الله با پول ایران تهیه می شود و برخی در ایران از این موضوع رنجیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ۸دی، امید پژوهنده ی گیلانی نوشت: جناب سید حسن نصرالله که افتخار اسلام و ایران است در روزهای اخیر با لحنی تشکرآمیز اعلام کرد که هزینه های حزب الله با پول ایران تهیه می شود.
برخی در ایران از این موضوع رنجیدند زیرا تصور کردند مشکلات اقتصادی کشور ما ناشی از کمکی است که به حزب الله می کنیم!!
شاید لازم باشد به این عزیزان یادآوری کنیم که مبالغی که ایران به عنوان حقوق ماهانه به مجموع حدود ۱۰۰ تن از مجاهدان حزب الله می پردازد که با داعش بجنگند تا در نطفه خفه شد و برد موشکهایش به تهران نرسد تقریبا برابر است با فیش حقوقی یکماه جناب صفدر حسینی (شخصیت اصلاح طلب و رئیس صندوق توسعه ملی).
بنابراین مشکل کشور ما این نیست که برای حفظ امنیت خود به مجاهدان لبنانی و افغانستانی مبالغ ناچیزی می پردازد تا از امنیت و شرف اسلام و ایران دفاع کنند بلکه مشکل اقتصاد ما در سوء مدیریت ، بی عدالتی و رانت خواری برخی از مسؤولان نهفته است.
امروز اگر دولت ما بودجه ای برای سپاه یا ارتش یا پدافند هوایی یا آتش نشانی یا مرکز مدیریت بحران و مقابله با حوادث غیرمترقبه مقرر می کند آیا مردم ما دلخور می شوند؟! تامین مالی حزب الله نیز دقیقا از همین قبیل است: ضرورتی برای حفظ امنیت خود ماست.
ثانیا بر فرض اگر به یک رزمنده حزب الله لبنان حتی ۱۰ برابر مبلغی که ماهانه به مدیرعامل بانک فلان پرداخت می شود بپردازند باز هم چیزی نیست زیرا آن رزمنده ، جان خودش را کف دستش گرفته و برای حفظ امنیت و شرف اسلام و ایران تقدیم کرده است.
یادمان باشد همواره فضیلت کسانی که جان خود را برای اسلام و ایران به خطر می اندازند بسیار بیشتر از کسانی است که مال خود را تقدیم می کنند و از دور و در امنیت کامل به تماشای معرکه نبرد می نشینند.
ظریفی می گفت: امنیت و اقتدار یک ملت از آب و نان هم واجبتر است و هر قدر برای تامین آن هزینه شود جا دارد. امروز حتی افراد کودن هم فهمیده اند که کلید امنیت در خاورمیانه ایران و مجاهدان حزب الله هستند که همچون سدی در مقابل جنایات اسرائیل و داعش ایستاده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه