اخبار داغ

پایان کار 2 خلافکار خطرناک پایتخت؛

زورگیران اتوبان چمران در تعقیب و گریز پلیس زمینگیر شدند+جزییات

زورگیران اتوبان چمران در تعقیب و گریز پلیس زمینگیر شدند+جزییات
2 خلافکار خطرناک پایتخت که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان در اتوبان چمران می کردند، در تعقیب و گریز با پلیس زمینگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساعت 19:30 بیست و هفتم خردادماه برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در اتوبان چمران سریعا واحد گشت 110 کلانتری 163ولنجک در محل حاضر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با حضور ماموران فردی به هویت "امیر"درحالیکه پریشان و مضطرب به نظر می رسید خود را به عوامل رساند و اظهار داشت: 2 نفر به وسیله چاقو اقدام به زورگیری از من کرده و موبایلم را به سرقت بردند.

,

به دنبال اظهارات مالباخته سریعا واحد گشت طرح مهار را به اجرا گذاشته و دقایقی بعد متهمان را در اتویان چمران که به صورت پیاده در حال پرسه زنی بودند مشاهده کرد.

,

در ادامه در تعقیب و گریز به صورت پیاده ماموران چندین بار به آنها هشدار ایست دادند که توجهی نکردند و به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر به صورت هوایی کردند که نهایتا هر دو متهم را دستگیر کردند.

,

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، سرکلانتر یکم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:متهمان خود را به نام "حشمت" و "کرامت" معرفی کردند که  به عنوان سارقان زورگیر اتوبان های شمال پایتخت پس از تشکیل پرونده جهت کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه