اخبار داغ

وزیر سابق دولت نهم و دهم:

ادعایی کذب است که می گویند گلستان پایتخت اصلاح طلبی است / در هشت سال اصلاحات قدمی برای استان برداشته نشد

ادعایی کذب است که می گویند گلستان پایتخت اصلاح طلبی است / در هشت سال اصلاحات قدمی برای استان برداشته نشد
وزیر سابق دولت نهم و دهم با بیان اینکه حزب الله در گلستان زنده است گفت : اینکه می گویند گلستان پایتخت اصلاح طلبی است ادعایی کذب و برای مرعوب کردن افکار عمومی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ محمد عباسی در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: اینکه گفته می شود گلستان پایتخت اصلاح طلبی است یک ادعای کاذب و دروغ است و تبلیغاتی است که افکار عمومی را پر کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

عباسی افزود: اگر چه در مقاطعی در ابتدای انقلاب برخی منافقین در مطنقه تحرکاتی داشتند اما مردم استان در مقاطع حساس با انتخابهای خود نشان دادند که ولایتمدار بوده و یکی از خطه هایی هستیم که بیشترین شهید را در طول انقلاب و دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم .

,

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله طاهری گرگانی تا زمانی که زنده بودند همواره در انتخابات بیشترین آراء را کسب می کردند ، خود بنده هم در مجلس هفتم زمانی که بعد از 15 سال به گرگان آمده و نامزد شدم، در زمانی که هاشم مهیمنی استاندار و رفعتی فرماندار بود و همه تشکیلات اجرایی انتخابات دست اصلاح طلبان بود ، توسط مردم گرگان به عنوان نماینده انتخاب شدم .

,

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت : این موارد نشان می دهد اینکه می گویند اینجا پایتخت اصلاح طلبان است تبلیغات سوء بوده و حزب الله در گلستان زنده است و هدف چنین تبلیغاتی اینست که دوستان و نیروهای مردمی را مرعوب کنند .

,

عباسی اضافه کرد: مردم استان نشان دادند برای تفکر انقلابی و حفظ موجودیت انقلاب اسلامی در صحنه هستند و امروز وظیفه همه ما اینست که به تکلیف خود و اقتضای زمان عمل کنیم .

,

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عرصه خدمت با مسائل سیاسی مخلوط شود و عده ای با طرح مسائل تفرقه افکنانه از مردم غافل شوند درست مانند زمان اصلاحات که طی آن هشت سال برای استان هیچ قدمی برداشته نشد .

,

وزیر تعاون دولت نهم بیان داشت: دولت نهم و دهم به حرکتهای عمرانی و توسعه ای استان گلستان شتاب داد اما این حرکت در مقابل عقب ماندگی استان کم بود و استمرار دولت دهم می توانست این شتاب را به سرمنزل برساند اما الان این وضعیت موجب نگرانی ماست .

,

عباسی افزود: دولت فعلی در طول سه سال گذشته فقط به نقد دولت قبلی پرداخت و فرصت خدمت را از دست داد و الان بعد از سه سال می بیند که کارنامه ای ندارد چون به مسائل اختلافی پرداخته است و این از اشتباهات راهبردی آنها بوده است .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه