اخبار داغ

سردار ایرانزاد در جمع مردم بناب؛

ایدئولوژی داعش قرائت وهابی گری است/حزب الله لبنان شمشیر اسلام بر گلوی صهیونیست است

ایدئولوژی داعش قرائت وهابی گری است/حزب الله لبنان شمشیر اسلام بر گلوی صهیونیست است
مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم شمال غرب کشور با بیان اینکه اساس وهابیت و داعش جریان نظامی نیست، گفت: ایدئولوژی داعش قرائت وهابی گری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از انعکاس بناب، سردار محسن ایران زاد شامگاه روز یکشنبه در جمع مردم بناب با ارائه گزارشی از اهداف استکبار جهانی برای به راه انداختن جنگ در کشور سوریه افزود: دشمنان ناکام اسلام جنگ در سوریه را ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی می دانند اما این توطئه با هوشیاری مقام معظم رهبری و فرماندهی سردار سلیمانی خنثی شده است.
وی گفت: اگر حضور سردار سلیمانی و هدایت های مقام معظم رهبری و مدافعان حرم نبود الان جنگ در مرزهای ایران و شاید داخل شهرهای ایران ادامه داشت.
این سردار دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که 'هر کس با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و مقاومت را تأیید کند ما از او حمایت می کنیم' گفت: داعشی ها با ذکر نام خدا سر می برند و ریختن خون شیعه و هرکسی که با عقاید آنان مخالف باشد را حلال می دانند.
وی افزود: داعشی ها این کشتار را منشاء خیر می دانند و نوامیس مسلمانان را مانند زمان دوران جاهلیت در بازار می فروشند و آن را بر خود حلال می دانند.
ایران زاد تأکید کرد: خونی که در رگ های داعشیان جریان دارد از دلارهای نفتی عربستان سعودی تغذیه می شود و از این رو استکبار جهانی این گروه تکفیری را برای ضربه زدن به وحدت و استقلال فکری مسلمانان منطقه تشکیل داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,
,
,
,
,

وی با بیان اینکه حزب الله لبنان شمشیر اسلام بر گلوی صهیونیست است، گفت: سوریه بعد از لبنان زیباترین کشور عربی است.

,

مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم شمال غرب کشور هدف از تشکیل این ستاد پشتیبانی را بیان فرهنگ مقاومت و آماده کردن محیط همفکری و همکاری اقشار مختلف مردم و جمع آوری کمک های هموطنان برای حمایت از محور مقاومت و در رأس آن مردم مظلوم سوریه اعلام کرد.
وی گفت: اگر مسئولان در این زمینه فرهنگ سازی نکنند بنا به گفته سردار سلیمانی به طور حتم در مصیبت آینده سهیم خواهند بود.

,
,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه