اخبار داغ

آیت الله شیخ قدرت الله نجفی:

شهید بهشتی شهید نفوذ بود/عده ای قسم قرآن پایبندی به ولایت فقیه می خورند و خلاف آن عمل می کنند

شهید بهشتی شهید نفوذ بود/عده ای قسم قرآن پایبندی به ولایت فقیه می خورند و خلاف آن عمل می کنند
شهید زنده حادثه 7 تیر گفت: نگاه کنید در جامعه که چگونه عده ای به آیات قرآن قسم می خورند که به ولایت فقیه پایبندند اما مخالف این قسم خود عمل می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز، آیت الله شیخ قدرالله نجفی در جمع مسئولین ادارات شهرضا که به مناسبت سالروز ۷ تیر به دیدار وی رفتند، با اشاره به سالروز ۶ تیرماه و حادثه ای که در مسجد ابوذر تهران اتفاق افتاد، اظهار کرد: بارها به جانبازان عزیز عرض کرده ام که قدر خود را بدانید و سرتان را بالا بیاورید، زیرا رهبر شما نیز جانباز است، مقام معظم رهبری چون خود جانبازند، قدر جانبازان را بیشتر می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

شهید زنده حادثه ۷ تیر با اشاره به ایام قدر و شهادت امیرالمونین، تصریح کرد: ما قدر این شخصیت بزگوار را نمی دانیم، اما یک فرد مسیحی از پشت عینک عدل علی به امیرالمونین نگاه کرده است و ۳ جلد کتاب در مورد شخصیت ایشان نوشته است.

,

وی با اشاره به لزوم الگو قراردادن حضرت علی در رعایت عدل به ویژه در زمینه بیت المال، عنوان داشت: امیرالمومنین صبح های جمعه ته اتاق بیت المال را جارو می کردند و سپس نماز شکر می خوانند و وقتی از علت این نماز از ایشان سوال می شد، می فرمودند، خدا را شکر می کنم که این هفته نیز گذشت و دست من به بیت المال مردم آلوده نشده است.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید کمر همت ببندیم و انسان عادلی باشیم؛ عدالت آن چیزی است که خداوند در قرآن بر روی آن تاکید بسیاری کرده است.

,

نجفی با انتقاد از وضعیت فعلی جامعه،گفت: الله اکبر از این برداشت های کلان، الله اکبر از این از این رقم های کلان، الله اکبر از این پول های برداشت شده که گزارش می شود و نمی شود؛ آیا این کشور شیعی است، آیا این دولت علوی است؟

,

نماینده سابق مجلس با بیان این که عده ای به وعده های آمریکا دل خوش کرده اند و به دنبال رفاقت با آمریکا هستند، عنوان کرد: شما نگاه کنید در جامعه که چگونه عده ای به آیات قرآن قسم می خورند که پایبند عملی به ولایت فقیه دارند، اما مخالف این قسم خود عمل می کنند.

,

نجفی ادامه داد: ما باید مسیر خود را از این افراد جدا کنیم، سخنان مقام معظم رهبری را پیگیری کنیم، آن ها را یادداشت کنیم و به آن ها عمل کنیم.

,

وی شهید بهشتی را شهید نفوذ دانست و تاکید کرد: نفوذ در حادثه ۷ تیر به خوبی مشاهده می شود و کار به جایی در این حادثه رسید که گوشت را دست گربه دادند؛ کلید دفتر شهید بهشتی را به آقای کلاهی دادند و آقای بهشتی این قدر به ایشان اطمینان داشت که کیف ایشان را حمل می کرد و کلید دفتر ایشان را داشت؛ همین اعتماد موجب شده بود که این آقای کلاهی هربار که دفتر حزب می آمد بدون این که پاسداران وی را بگردند مواد منفجره tnt بیاورد و در گوشه گوشه دفتر حتی در جاسیگاری های پایه دار جامانده از زمان طاغوت جاسازی کند.

,

وی ادامه داد: این حجم زیاد tnt موجب شده بود که وقتی بمب ساعتی که خود همین آقای کلاهی به داخل آورده بود منفجر شود، اتاق تخریب نه بلکه از جاکنده شود.

,

نماینده سابق مجلس با اشاره به سخنان شهید بهشتی در آن ۱۵ دقیقه آخر، تصریح کرد: ایشان در آن ۱۵ دقیقه معیارهای رئیس جمهور مدنظر انقلاب و امام پس از بنی صدر را معرفی کردند؛ وظیفه همه است که این سخنان را پیدا کنند تا در هنگام انتخاب رئیس جمهور بصیرت به خرج دهند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه