اخبار داغ

سکه‌هایی که خرج نظام تعلیم و تربیت کشور شد/

حاجی بابایی سکه های اهدایی در دولت قبل را چه کار کرد؟/جوسازی رسانه های اصلاح طلب برای فراموش شدن حقوق های نجومی+سند

حاجی بابایی سکه های اهدایی در دولت قبل را چه کار کرد؟/جوسازی رسانه های اصلاح طلب برای فراموش شدن حقوق های نجومی+سند
همزمان با افشای اسناد حقوق‌های نجومی و وام‌های کلان توسط شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسانه‌های اصلاح طلب و حامی دولت اقدام به انتشار لیستی از پرداخت پاداش ها در دولت قبل کرده‌اند تا شاید با عوض کردن فضا بتوانند به نوعی خود را تبرئه کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با افشای اسناد حقوق‌های نجومی و وام‌های کلان توسط شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسانه‌های اصلاح طلب و حامی دولت اقدام به انتشار لیستی از پرداخت پاداش ها در دولت قبل کرده‌اند تا شاید با عوض کردن فضا بتوانند به نوعی خود را تبرئه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حقوق‌های نجومی, حقوق‌های نجومی, وام‌های کلان, وام‌های کلان, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

به عنوان مثال رسانه‌های مذکور در یکی از موارد به پاداش  100 سکه ای به حمید رضا حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش بابت نشان تعلیم و تربیت از سوی دولت اشاره کرده‌اند.

,

 

,

, ,

این در حالی است که حاجی بابایی در رابطه با دریافت این سکه ها در برنامه تلویزیونی شناسنامه اعلام کرد که من 100 سکه را به نیم سکه تبدیل کردم و همه را توزیع کردم بین عواملی که کار می‌کردند سایت‌ها هم نوشتند ولی آن نشان مال همه بود.

, من 100 سکه را به نیم سکه تبدیل کردم و همه را توزیع کردم بین عواملی که کار می‌کردند سایت‌ها هم نوشتند ولی آن نشان مال همه بود.,

 

,

به این ترتیب معلوم می‌شود که رسانه‌های اصلاح طلب فارغ از پرداختن به این موضوع که حاجی بابایی این سکه‌ها را خرج نظام تعلیم و تربیت کشور کرده است تنها با دستاویز قرار دادن این موضوع به جو سازی برای به فراموشی سپردن موضوع فیش های نجومی هستند.

, به این ترتیب معلوم می‌شود که رسانه‌های اصلاح طلب فارغ از پرداختن به این موضوع که , حاجی بابایی این سکه‌ها را خرج نظام تعلیم و تربیت کشور کرده است, حاجی بابایی این سکه‌ها را خرج نظام تعلیم و تربیت کشور کرده است, حاجی بابایی این سکه‌ها را خرج نظام تعلیم و تربیت کشور کرده است, تنها با دستاویز قرار دادن این موضوع به جو سازی برای به فراموشی سپردن موضوع فیش های نجومی هستند.,

 

,

 

,



انتهای پیام/

, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه