اخبار داغ

در دهه سوم ماه رمضان انجام می‌شود؛

برپایی ایستگاه سلامت در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان بوشهر

برپایی ایستگاه سلامت در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان بوشهر
به منظور خدمت رسانی به روزه داران در دهه سوم ماه رمضان، بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و مشاوره در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، در راستای خدمت رسانی به روزه داران استان بوشهر، در دهه سوم ماه رمضان، بسیج جامعه پزشکی این استان اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و مشاوره در محل حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان کرده است.


حسینیه عاشقان ثارالله روزانه پذیرای صد‌ها نفر از مردم روزه دارا است که جهت ترتیل خوانی قرآن کریم به این محل مراجعه می‌کنند که وزن، قد و فشارخون این روزه داران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ همچنین کار‌شناسان تغذیه، آموزش صحیح خوردن و آشامیدن را در ماه مبارک رمضان به این افراد آموزش می‌دهند.


در ادامه به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم با حضور ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، قاریان برجسته استانی و کشوری امروز یکشنبه از ساعت ۱۰: ۳۰ تا ۱۲: ۳۰ در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.


همچنین جلسه شورای مرکزی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با حضور اعضای این شورا، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی، روسای بیمارستان‌ها و فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، روز چهارشنبه دوم تیرماه در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.


در این جلسه موضوعاتی همانند نقش بسیج جامعه پزشکی در آموزش و بهداشت به عموم مردم، تقویت کانون‌ها، پیشگیری، درمان و برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای مرکزی مطرح شد و اعضای جلسه به تبادل نظر در این موضوعات پرداختند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه