اخبار داغ

روایتی از ازدواج علی نصیریان و همسرش

روایتی از ازدواج علی نصیریان و همسرش
همسر استاد علی نصیریان با ابراز رضایت از زندگی مشترکش داستان ازدواج خود با این استاد بازیگری عرصه سینما و تلویزیون کشورمان را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه بیات همسر استاد "علی نصیریان" با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: چندی پیش سکته کردم اما خدا را شکر الان حالم بهتر است البته حرکت کردن کمی برایم دشوار است اما به طورکلی شرایط مطلوبی دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به چگونگی آشنایی اش با "علی نصیریان" و داستان ازدواجشان تصریح کرد: به طور دقیق به خاطر ندارم اما سال 1336 یا 1337 بود که توسط یکی از اقوام دور به علی نصیریان معرفی شدم.
,
 
,
وی ادامه داد: در ابتدای آشنایی همراه با خانواده اطلاع نداشتیم که نصیریان در کدام بخش از وزارت ارشاد کار می کند اما به طور کلی شخصیت اداری وی برای ما خوشایند بود.
,
 
,
بیات یادآور شد: پس از اینکه آشنایی مان بیشتر شد با جزئیات بیشتری ازکار نصیریان آشنا شدم. زمانی که ازدواج کردیم هیچ چیزی نداشتیم و برعکس الان که سطح توقعات بالا رفته ، با همان شرایط زندگی خوبی را شروع کردیم.
,
 
,
وی همچنین اظهار کرد: "علی نصیریان" در ابتدا تمایل داشت که من هم همراه او وارد عرصه بازیگری شوم اما به مرور و با حضور بچه ها در زندگی مان شرایط  این گونه رقم خورد که درمنزل باشم.
,
 
,
همسر استاد "علی نصیریان" افزود: ما 3 پسر داریم و 4 نوه که درخارج از ایران زندگی می کنند اما اخیرا موفق شدیم پسرکوچکمان را به ایران بیاوریم و از این جهت خوشحالیم که او درهمین کشور و درکنار ما زندگی می کند.
,
 
,
وی با اشاره  به فعالیت فعلی استاد "علی نصیریان" گفت: اخیرا پیشنهادهایی به "علی نصیریان" ارائه شده که آنها را قبول نکرده و دلیل خود را این موضوع ذکر می کند که نقش های پیشنهادی به شخصیت فیزیکی من نمی خورد و باید با هم تناسب داشته باشد.
,
 
,
همسر "بزرگ آقا" همچنین گفت: "علی نصیریان" هیچ وقت از این شاخه به آن شاخه نپرید و با وجود این که با سفرهایی که به خارج از کشور برای دیدار فرزندانمان داشتیم و اصرارهایی  که از جانب بچه ها برای ماندن ما در خارج از ایران صورت گرفت نصیریان قبول نکرد و بر این نکته تأکید که من یک هنرمند ایرانی هستم، عاشق آب و خاک سرزمینم هستم و دوست دارم درایران باشم.
,
 
,
بیات همچنین خاطرنشان کرد: ما خیلی ثروتمند نیستیم اما خدا را شکر طی این سالها زندگی آرام و خوبی را سپری کردیم. تصور می کنم ازدواج هایی که با حضور و آگاهی خانواده ها انجام شود از استحکام و بقای بیشتری برخوردار است همانطور که نمونه آن را در ازدواج خودم ونصیریان مشاهده کردم و این موضوع دقیقا برخلاف شرایطی است که جوان ها تصمیم می گیرند پس از اینکه چند سال با یکدیگر در ارتباط بودند ازدواج کنند.
,
 
,
,
منبع: میزان
, میزان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه