اخبار داغ

رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی کشور:

سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم مورد حمایت هیچ کشوری نیست/ ارگان‌های داخلی به سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان دهند

سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم مورد حمایت هیچ کشوری نیست/ ارگان‌های داخلی به سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان دهند
رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: تفکر جدید مسئولان بحرینی در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر دینی شیعیان امری باطل است که مورد حمایت هیچ کشوری نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام عین‌الهی، رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم در بحرین گفت: اتفاقی که در بحرین درباره شیخ عیسی قاسم رخ داد در هیچ کدام از کشورهای دنیا اتفاق نیافتاده است.


وی با بیان اینکه هدف عمده از سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم حمله به رهبری تشیع است در ادامه افزود: برای اینکه شیعه را در منطقه بحرین ضعیف کنند، تلاش می‌کنند تا تابعیت این رهبر دینی را دچار خدشه کنند.


رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی کشور تاکید کرد: معمولا با رهبران شیعیان در دنیا برخوردهای مختلفی انجام می‌شود که می‌توان به زندانی کردن رهبر نیجریه اشاره کرد و یا اینکه برخی رهبران را تبعید می‌کنند اما سلب تابعیت یک ایده جدید است و رهبر شیعی بحرین را اخراج کردند تا بگویند این فرد متعلق به ما نیست.


عین‌الهی، با تاکید بر این موضوع که قطعا سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم با مقاومت مردم بحرین مواجه خواهد شد، گفت: درکشور بحرین اتفاق جدیدی رخ داده است چرا که اقلیتی بر اکثریت مردم حاکم هستند به این دلیل که حدود ۸۰ درصد مردم این کشور را شیعیان تشکیل می‌دهند اما اقلیت در این کشور با زور کار خود را انجام می‌دهند.


وی با بیان اینکه تفکر جدید مسئولان بحرینی در سلب تابعیت از رهبر دینی شیعیان امری باطل است که مورد حمایت هیچ کشوری نخواهد بود، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع واکنش شدیدی را نشان داد پس سایر ارگان‌ها از جمله سپاه و بسیج و غیره نیز نباید نسبت به موضوع بی‌تفاوت باشند چراکه ممکن است این امر در نقاط دیگر نیز اتفاق بیافتد و امنیت روانی کشور‌ها از بین ببرد.


رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری باید نقد جدی به این موضوع مطرح کنند شاید حتی لازم باشد که ارگان‌ها در داخل کشور در واکنش به این موضوع در مقابل دفتر سازمان ملل در ایران عکس‌العمل نشان دهند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه