اخبار داغ

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قزوین:

استان قزوین در جشنواره تجارب تربیتی رتبه برتر کشوری را کسب کرد

استان قزوین در جشنواره تجارب تربیتی رتبه برتر کشوری را کسب کرد
رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان از کسب رتبه برتر کشوری آموزش و پرورش قزوین در برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین، رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(9 تیر) در حاشیه جلسه مربیان امور تربیتی اظهار کرد: براساس ارزیابی به عمل آمده از سوی وزارت آموزش و پرورش، اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین، رتبه برتر کشور را در برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی و گروه‌های آموزشی درس پرورشی کسب کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: در ارزیابی‌هایی که توسط اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در سطح استان‌های کشور انجام شد، آموزش و پرورش استان قزوین در زمینه بسط و توسعه فعالیت‌ها و اقدامات کمی و کیفی و چگونگی روند اجرایی جشنواره تجارب برتر تربیتی و گروه‌های آموزشی درس پرورشی حائز رتبه برتر در سال تحصیلی 94-1393 شد. 
رئیس اداره امور تربیتی استان خاطرنشان کرد: جشنواره تجارب برتر تربیتی به منظور دست‌یابی به اندوخته‌های تجربی مستند معاونین پرورشی و مربیان امور تربیتی، مشاوران، معلمان و مدیران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی با هدف ترغیب و تشویق آنها برای حضور در عرصه‌های پژوهشی-تربیتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات تربیتی برگزار می‌شود. 
وی ادامه داد: گروه آموزشی درس پرورشی نیز با هدف افزایش کارایی و آشنایی مدرسان دروس پرورشی با مهارت‌های تدریس و کیفیت بخشی به ساعات دروس پرورشی به فعالیت می‌پردازد. 
کیانی تصریح کرد: در سال تحصیلی 94-1393 تعداد 642 نفر و در سال تحصیلی جاری 823 نفر از فرهنگیان استان در جشنواره تجارب تربیتی شرکت کرده و تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. 
انتهای پیام/م

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه