اخبار داغ

بعد از گذشت یک ماه از مجلس دهم؛

جابجایی مدیران در مشگین شهر قوت گرفت+ پیش‌بینی تغییرات احتمالی آینده

جابجایی مدیران در مشگین شهر قوت گرفت+ پیش‌بینی تغییرات احتمالی آینده
بعد از گذشت یک ماه از مجلس دهم مدیران اجرایی شهرستان مشگین‌شهر در مسیر تغییر و تحول قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اورامی، بعد از گذشت یک ماه از روی کارآمدن مجلس دهم شورای اسلامی  که شهرستان مشگین‌شهر خود را برای تغییر و تحول آماده کرده  اکنون زمزمه‌های برای جابجایی مدیران به گوش می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اورامی, پایگاه خبری اورامی, پایگاه خبری اورامی,

 

,

در یک ماه گذشته سکوت خاصی بر شهرستان مشگین‌شهر حاکم بود و مسئولان برای تعیین و تکلیف وظایف خود در انتظار تغییر و تحول و یا ابقاء در مدیریت‌ها بودند اما هیچ خبر و یا حرکتی در این راستا وجود نداشت تا اینکه امروز بعد از گذشت یک ماه از این سکوت، گزینه‌های مطرح  و دستگاه‌ها در حال آماده سازی برای تغییر و تحول هستند.

,

 

,

این تغییر و تحولات در هر دولت و مجلسی عادی است چرا که باید برای یک دوره 4 ساله برنامه ریزی داشته باشد و برای موفقیت در این دوره 4 ساله لازم است مدیران نیز طبق سلیقه و در اختیار دولت و مجلس باشد تا خواسته‌های نمایندگان به نحو احسن عملیاتی شود.

,

 

,

بالغ بر 80 دستگاه دولتی و اجرایی در این شهرستان وجود دارد که در هفته گذشته رئیس اداره مخابرات شهرستان که به سرپرستی محمودی مدیریت می‌شد به آرمان احمدی تحویل داده شد و برخی دیگر مدیران نیز در لیست تغییر و تحول قرار گرفته‌اند.

,

 

,

برابر آخرین اخبار به دست آمده بعد از اداره مخابرات نوبت به اداره راه و شهرسازی که به مدیریت محرمی اداره می‌شود فرج زاده و به جای محمدی در تامین اجتماعی محسنی و محمد رسول حسین نژاد در آموزش و پرورش نادر سلیمانی در رأس این ادارات قرار می‌گیرند.

,

 

,

امیدوار هستیم برخلاف شیوه‌های گذشته که برخی از مدیران به صورت رابطه‌ای روی کار آمده بودند این بار براساس شایسته سالاری، در مدیریت دستگاه‌های دولتی شهرستان قرار گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه