اخبار داغ

مدیر عامل شرکت فولاد گستر:

برخی مسئولان استانی درک درستی از اقتصاد مقاومتی ندارند/ رکود فلج کننده توانایی ما را کاهش داده است

برخی مسئولان استانی درک درستی از اقتصاد مقاومتی ندارند/ رکود فلج کننده توانایی ما را کاهش داده است
مدیر عامل شرکت فولاد گستر بام شرق گفت: در حال حاضر برخی از مسئولان استان ما هیچ درک درستی از اقتصاد مقاومتی ندارد و ساختار مدیریتی مناسبی در این ادارات وجود ندارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجنا،رضا بهبودی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شرکت فولادگستربام شرق درسال 1389با هدف تولید سازه های فولادی سنگین واسکلت های پیچ ومهره ای درشهرک صنعتی بیدک  تاسیس شداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجنا,
وی ادامه داد:این شرکت درراستای سرعت بخشیدن به ساخت سازه های فلزی باستفاده ازماشین الات وتجهیزات مدرن روزبا زیربنای 8000 مترمربع فضای کارگاهیدر حا فعالیت است.
,
 
,
بهبودی گفت: این شرکت با بهره مندی ازتجربه متخصصان ،مهندسین، تکنسینها و استاد کاران باتجربه و ماهردرزمینه مشاوره ،طراحی ،محاسبه و نظارت موفق به اجرای بسیاری ازپروژه ه اشده است.
,
 
,
مدیر عامل شرکت فولاد گستر بام شرق گفت: ما در این شرکت بیشتر استرکشرهای فلزی ،پل ها و انواع اسکلت های سازه ای را می توانیم تولید کنیم، در این واحد تولیدی ماهیانه دویست تن وسالیانه چهار هزار تن تولید انواع سازه فلزی را داشتیم اما در سال 95 ما هیچ کاری را انجام نداده ایم و تولیدات ما در سال جدید کاهش پیدا کرده است.
,
 
,
وی در ادامه گفت: تمامی این شرایط در صورتی می باشد که هم اکنون در استان ما زمینه های بسیار خوبی برای ادامه کار وجود دارد اما مسئولان هیچ ارتباطی با ما ندارند مثلا ما می توانیم تمامی اجزای نیروگاه برق شیروان را تولید کنیم اما تمامی اجزای این نیروگاه از خارج استان وارد می شود.
,
 
,
وی اظهارکرد: در حالی که ما در سال گذشته هزار تن سازه فلزی به کشور ترکمنستان صادرات داشتیم و توانستیم مقداری از بازار های استان های دیگر را هم به خود اختصاص دهیم و ارض آوری نیز برای استان داشته باشیم، اما در سال جاری عملا هیچ کار بخصوصی انجام نداده ایم و شرایط رکود اقتصادی فلج کننده تاثیر زیادی در این واحد تولیدی داشته است.
,
وی بیان کرد: در حال حاضر برخی از مسئولان استان ما هیچ درک درستی از اقتصاد مقاومتی ندارد و ساختار مدیریتی مناسبی در این ادارات وجود ندارد و هر زمان که ما به این سازمان ها مراجعه کردیم با بی مهری مواجعه شده ایم و باید چندین بار به یک سازمان حمایتی مراجعه کنیم .
,
وی اشاره کرد: در این واحد تولیدی بستر اشتغال برای صد و پنجاه نفر وجود دارد اما در حال حاضر تعداد کارکنان این واحد به همراه مدیر عامل به ده الی دوازده نفر رسیده است و ما نمی توانیم از حداکثر ظرفیت این کارخانه استفاده کنیم.
,
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان استانی برای بسترهای کاری موجود در استان خراسان شمالی از ما حمایت کنند می توان زمینه اشتغال برای جوانان استان را بوجود آورد تا افراد زیادی صاحب کار شوند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه