اخبار داغ

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان:

اولویت بندی مواضع از مطالبات رهبر انقلاب از رسانه ها است/ نفوذ یعنی عده ای در داخل در زمین دشمن بازی می کنند

اولویت بندی مواضع از مطالبات رهبر انقلاب از رسانه ها است/ نفوذ یعنی عده ای در داخل در زمین دشمن بازی می کنند
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه یکی از نکاتی که رهبر انقلاب از رسانه می خواهد بحث الویت بندی ها در مواضع است، گفت: رهبر انقلاب اولویت های کشور را درسرتیترها بیان می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار «دیارباران»، حجت الاسلام علی کریمیان در نشست طرح ضیافت اندیشه در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین، اظهار کرد: فراموشی یا گمراهی عده ای در صدر اسلام منجر به آسیب و صدمه دیدن مکتب و رسالت پیامبر (ص) و در نهایت شهادت امام علی (ع) شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همین کلید واژه را برای انقلاب ما به کار بردند، گفت: مردم ما  حدود 2 هزار سال در گنگی  قرار گرفت و الان بعد از 1400 سال یک بارقه ای برای ما ایجاد شده که امام زمان ظهور کند چون مردم فراموش کردند و خط اصلی را گم کردند.

,

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ائمه (ع) رسانه های زمان بودند، گفت: عده ای دشمنان هم مانند ابوسفیان، معاویه و ... خاطرات حضرت علی (ع) را از ذهن مردم پاک می کردند.

,

وی با بیان اینکه معاویه 40 سال چنان حکومت کرد که همه در آن سرزمین ها علیه علی(ع) حرف می زدند، گفت:  یه عده ای را مأمور کرده بود که فقط علیه حضرت علی (ع)حرف بزنند و رسانه در آن زمان این چنین عمل و هزینه می کرد.

,

کریمیان با بیان اینکه خط پیامبر وقتی گم شد که علی(ع) شهید شد، افزود: پیامبر زمان ما امام راحل هستند و اگر امروز خط امام راحل در بین ما گم و فراموش شود باز هم تاریخ تکرار می شود.

,

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در مورد کسانی که خون به دل انقلاب کردند بشدت حرف می زدند، بیان کرد: چرا  در جریان فتنه 88 یک جوانی که هیچ اطلاع سیاسی ندارد می نویسد مرگ بر دیکتاتور؟! چون فضا شرطی شده است!

,

وی ادامه داد: وقتی امام امت گم شود وقتی مقام و منزلت رهبر را از چشم ها بندازند، امت این چنین می شود.

,

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، گفت: امتی که به هیچ وجه نباید دنبال تمامیت خواهی باشد حالا به هرسمتی می رود و به هرکسی دست دراز میکند.

,

وی با تأکید بر اینکه یکی از نکاتی که رهبر انقلاب از رسانه می خواهد بحث الویت بندی ها در مواضع است، گفت: رهبر انقلاب اولویت های کشور را درسرتیترها بیان می کنند.

,

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها بر مسئله نفوذ تاکید کرده اند، گفت:  بحث بسیار مهمی است و امروز خیلی ها در زمین دشمن بازی می کنند.

,

کریمیان با اشاره به اینکه امام علی (ع) شهید شد چون مکتب پیامبر گم و فراموش شد، افزود: مردم به جای ولایت به حکومت تن دادند.

,

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان در پایان تصریح کرد: انقلاب اگرچه ریزش هایی دارد اما با وجود جوانان ارزشی و رویش های تازه سرپا می ماند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه