اخبار داغ

تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد در سیرجان

تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد در سیرجان
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان از تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد در میدان انقلاب در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “سیرجان خبر” رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان از تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد در میدان انقلاب که از میدان های اصلی این شهر در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “سیرجان خبر”,

وی بیان کرد: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر اعضای جوانان این جمعیت برنامه های فرهنگی متعددی برگزار می کنند.

,

سید حسین حسینی گفت: در اولین اقدام با پیگیری های صورت گرفته توسط واحد امور جوانان هلال احمر جمعی از اعضای سازمان جوانان این جمعیت با حضور درستاد فرماندهی نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر از نزدیک با فعالیت ها و برنامه های این مرکز آشنا شدند.

,

وی افزود:در این دیدار جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سیرجان، ضمن خوش آمد گویی به اعضای این جمعیت از فعالیت های بشردوستانه جوانان علی الخصوص در برنامه های مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان تصریح کرد: هدف از این دیدار تعامل و همکاری هرچه بیشتر جمعیت هلال احر با نیروی انتظامی در جهت پیشگیری ازمصرف اعتیاد در جامعه است.

,

گفتنی است زنجیره انسانی “نه به اعتیاد” با شعار «احتیاط کنیم، اعتیاد نزدیک است»  توسط اعضای جوانان  هلال احمر سیرجان در میدان اصلی این شهر« میدان انقلاب» در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه