اخبار داغ

اخراجی بوشهر در کازرون ظاهر شد؛

گدای میلیونر با چند میلیون پول نقد در بانک کازرون+ فیلم

گدای میلیونر با چند میلیون پول نقد در بانک کازرون+ فیلم
گدای میلیونر بوشهری پس از اخراج از شهر بوشهر، کازرون را مکان امن و مناسبی برای اخاذی از مردم دیده است و ظاهرا روزگار خوبی در این شهر می‌گذراند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "کازرون خبر"، گدای میلیونر بوشهری پس از اخراج از شهر بوشهر، کازرون را مکان امن و مناسبی برای اخاذی از مردم دیده است و ظاهرا روزگار خوبی در این شهر می‌گذراند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کازرون خبر, کازرون خبر,

چهره زشت و لباس‌های کثیف و ظاهر ژولیده و آلوده او به خوبی نشان می‌دهد که مدت‌هاست رنگ حمام را به خود ندیده و شاید هم دیگر نبیند.

,

گدای میلیونر بوشهری در کازرون

, گدای میلیونر بوشهری در کازرون,

هر فردی از نزدیکی او عبور می‌کند، از بوی بسیار بد این گدای خیابانی حالش بد می‌شود اما با ترفندهایی که به کار می‌بَرَد، مردم را سرکیسه می‌کند و پول خوبی به جیب می‌زند.

,

هر چند در ظاهر نمی‌شود به خوبی متوجه وضعیت مالی او شد ولی با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که او یک گدای میلیونر است و پیش از این نیز در شهر بوشهر به جرم تکدی گری دستگیر و تنها در دو حساب بانکی وی ۵۵۰ میلیون ریال پول مشاهده شده بود.

,

این گدای مشهور زمان دستگیری در شهر بوشهر خود را «اسماعیل ک» و از اهالی یکی از شهرهای همجوار بوشهر معرفی کرده که 9 کلاس هم سواد دارد و اکنون نیز 14 سال است مشغول گدایی است.

,

اسماعیل در پاسخ به ماموران شهرداری بوشهر که چرا مثل بقیه دنبال کاری نرفتی، گفته بود: «الان هم کار می کردم؛ پول‌ها هم مال خودم است. مگه مال شماست؟ کارکردم پول درآوردم.»

,

وی همچنین در جواب ماموران که پرسیدند پول‌هایت را چکار می‌کردی، گفت: «هر سه ماه به بانک می‌بردم.»

,

این گدا در پاسخ به اینکه با این همه پول میخواستی چکار کنی، گفت: «قصد ازدواج داشتم اما به خاطر «کارم» وقت نمی‌کردم.»

,

                       «زمان دستگیری توسط ماموران شهرداری بوشهر»

,                        «زمان دستگیری توسط ماموران شهرداری بوشهر»,                        «زمان دستگیری توسط ماموران شهرداری بوشهر»,

گدای میلیونر بوشهری در کازرون

, گدای میلیونر بوشهری در کازرون,

اما این گدای میلیونر با حکم دادگاه برای همیشه از شهر بوشهر اخراج شد و با کمال تاسف اکنون کازرون را مکانی مناسب برای تکدی گری خود دیده است و چندماهی است که با برهم زدن چهره شهر مشغول گدایی در کازرون است.

,

مسئولان شهرداری کازرون که این روزها بیشتر به فکر قطع درختان و احداث میادین کاملا اصولی در سطح شهر هستند بهتر است سری هم به این فرد بزنند که با ظاهری زشت و چرک آلود چهره شهر را خراب کرده است.

,

قطعا خواست عمومی مردم کازرون برخورد با این گدای میلیونر و اخراج وی از این شهر است که اقدام فوری مسئولان را می‌طلبد.

,

متاسفانه در فیلمی که به تازگی از این گدا در بانک سپه کازرون منتشر شد مشخص گردید که وی همچنان کار و کاسبی پر سودی دارد و به قول معروف خوب فهمیده کجا تور خود را پهن کند.

,

 برای مشاهده و دریافت فیلم واریز پول توسط گدای بوشهری در بانک سپه کازرون اینجا کلیک کنید.

, اینجا , اینجا ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه