اخبار داغ

شبکه «من و تو» هم سریال می‌سازد

شبکه «من و تو» هم سریال می‌سازد
شبکه ماهواره‌ای «من و تو» در پیامی ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی توزیع شده است، از تولید سریال در این شبکه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه ماهواره‌ای «من و تو» در پیامی ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی توزیع شده است، از تولید سریال در این شبکه خبر داد.

در ویدئوی این شبکه لندنی از ایرانیان ساکن انگلیس که علاقه‌مند به بازیگری هستند، درخواست شده تا کلیپی از خودشان تهیه کنند و برای این شبکه بفرستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

البته این شبکه شرط داشتن اجازه کار در انگلستان را به عنوان یکی از شروط متقاضیان بازی در سریالی که قرار است توسط «من و تو» ساخته شود، عنوان کرده است.

,

این نخستین باری است که شبکه «من و تو» اعلام کرده که می‌خواهد سریال‌سازی کند. این شبکه بریتانیایی تا پیش از این توان خود را صرف تولید مستند و برنامه‌های اجتماعی می‌کرد که در بعضی از آنها مانند «بفرمایید شام» از حضور ایرانیان مقیم انگلیس استفاده می‌شد.

,

شبکه «من و تو» اولین شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای نیست که تصمیم به ساخت مجموعه تلویزیونی گرفته است. پیش از این شبکه‌های ماهواره‌ای حاضر در لس‌آنجلس تجربه‌های شکست خورده‌ای برای ساخت سریال داشتند، اما شبکه «GEM» در ترکیه توانست این کار را عملی کند.

,

این شبکه ابتدا با شناسایی و جذب تعدادی بازیگر و کارگردان نه‌چندان مطرح سینمای ایران و به کارگیری چند بازیگر قدیمی بازمانده از دوران فیلمفارسی، اقدام به تولید سریال تلویزیونی کرد. سریال‌هایی که در سکوت خبری ساخته شدند و تنها بعد از آنکه بازیگران آنها خروج خود را از ایران اعلام و بازیگران زن کشف حجاب کردند، فعالیت گسترده GEM در تولید سریال مشخص شد.

,
,
منبع: نسیم
, نسیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه