اخبار داغ

حرمت شکنی در ایام سوگواری قدر؛

8 دختر وپسر در میهمانی شبانه در سپیدان دستگیر شدند

8 دختر وپسر در میهمانی شبانه در سپیدان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از دستگیری تعدادی دختر و پسر جوان در پارتی شبانه مختلط در شب گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون،سرهنگ سلطان محمدی فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار مارگون، اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت اخلاقی شهرستان در جریان برگزاری یک پارتی شبانه در شهرستان سپیدان ودر روستای فارسیجان ( پارسگون) قرار گرفتند. در ادامه ماموران با دستور قضایی وارد عمل شده و تعدادی دختر و پسر جوان را در این مهمانی دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

وی ادامه داد: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر اختلاط تعداد دختر و پسر جوان در ویلایی در روستایی اطراف شهر اردکان بلافاصله با صدور دستوراتی از سوی مراجع قضایی، تمامی شرکت کنندگان در پارتی مذکور، جلب شدند.

,

 بر اساس این گزارش مأموران با وارد شدن به محل که ویلایی در یکی از باغات روستای فارسیجان از توابع شهرستان سپیدان ، 5 پسر و 3 دختر را که بیشتر آن ها حال طبیعی نداشتند واز مشروبات الکی استفاده نموده دستگیرکردند. 

,

وی افزود: نامبردگان در ایام شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) اقدام به برپایی جشن وپایکوبی و حرمت شکنی در ایام سوگواری ولیالی قدر نموده بودند .
 
فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان ادامه داد: در جریان تحقیقات مشخص شد، دستگیر شدگان غیر بومی واهل شیراز بودند.

,
,
,

 محمدی در پایان هشدار داد: والدین باید نظارت بیشتری را بر روی فرزندان خود به خصوص جوانان داشته باشند و در صورتی که آنها قصد رفتن به میهمانی را دارند، فرزندان را تا محل برگزاری میهمانی همراهی کنند.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه