اخبار داغ

با پیگیری آران مغان انجام شد؛

قول مساعد مدیر امور آب مغان برای بازسازی پل روستای عبدالرضآباد +عکس

قول مساعد مدیر امور آب مغان برای بازسازی پل روستای عبدالرضآباد +عکس
با پیگیری خبرنگار آران مغان و مساعدت رئیس امور آب مغان، پل جدید کانال روستای عبدالرضاآباد از توابع شهرستان پارس آباد ظرف ۱۰ روز آینده به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، این پل بدون حفاظ بر روی کانالی در وسط روستای عبدالرضاآباد (قره قباق حسنخانلو) از توابع شهرستان پارس آباد قرار دارد و اگر چه به منظور عبور افراد احداث شده ولی به دلیل آنکه فکری به حال تردد خودروها و ماشین آلات کشاورزی از روی این کانال نشده بود از روی ناچاری همین پل کم عرض که به زحمت و با دقت و مهارت رانندگی، امکان تردد یک خودرو در آن وجود دارد برای عبور خودروهای سبک نیز استفاده می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

 

,

در حالی که بازسازی این پل از یک ماه پیش شروع شده بود و بعلت قدیمی بودن آن که جان اهالی روستا را تهدید می کرد، شرکت امور آب مغان در اقدامی به تخریب آن کرد تا بجای آن پلی با سازه های جدید و ایمن دار بر روی این کانال احداث کند تا هم اهالی روستا بعد از 20 سال صاحب پلی استاندارد شده و هم امکان تردد وسایط نقلیه و ماشین آلات کشاورزی فراهم شود.

,

 

,

این پل که درست در وسط کانال قرار دارد و شاهراه عبوری اهالی دو طرف روستا است چند هفته ای بعد از تخریب بنا به دلایلی بلاتکلیف رها شده است که باعث نارضایتی اهالی روستا شده است.

,

 

,

مدیر امور آب منابع مغان درباره ماجرای برچیده شدن پل روستای عبدالرضاآباد و اینکه چرا این پل بعد از تخریب بلاتکلیف مانده است، به خبرنگار آران مغان گفت: این پل بر روی یکی از کانالهای آب بصورت غیر اصولی توسط اهالی احداث شده بود و روی آنرا با تیرهای چوبی و خاک درست کرده بودند که ما در اولین گام حدود بیست روز پیش برای اینکه خطری اهالی را تهدید نکند نسبت به برچیدن پل اقدام کردیم.

, خبرنگار آران مغان,

 

,

فرهاد شهبازی با بیان اینکه در گام دوم نسبت به تهیه ی طرح و  ساخت دالهای پیش ساخته این پل اقدام کردیم که طی روزهای آینده با اجرای نشیمن دالها در محل نصب خواهد شد، تصریح کرد: شایسته بود مردم به جهت اینکه پلی در نزدیکی همین محل هست در مدتی که سازمان نسبت به تهیه دال و اجرای پل اقدام می نماید صبوری کرده و مبادرت به چنین کار پرخطری نمی کردند که با این همه، پل اصولی و فنی این روستا ظرف ده روز آتی به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

گفتنی است؛ پیش تر خبرنگار آران مغان در گزارشی خبر از تخریب و ریزش پل روستای عبدالرضاآباد خبر داده بود.

, تخریب و ریزش پل روستای عبدالرضاآباد,

 

,

تصاویر پل روستای قره قباق قبل از تخریب

,

, ,

, ,

***

,

پل روستای قره قباق بعد از تخریب

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه