اخبار داغ

برگزاری تجمعات گسترده در تبریز به مناسبت روز عفاف و حجاب/ شیوه ولنگاری غربی بیشتر در مساله حجاب نمود پیدا کرد

برگزاری تجمعات گسترده در تبریز به مناسبت روز عفاف و حجاب/ شیوه ولنگاری غربی بیشتر در مساله حجاب نمود پیدا کرد
کیانی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با ناامیدی از شیوه‌های سخت مسلحانه در برابر جمهوری اسلامی ایران، با در پیش گرفتن تهاجم نرم پروژه‌ی حیازدایی را به اجرا درآوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقیه کیانی در آستانه‌ی هفته‌ی عفاف و حجاب، در گفت‌وگو با آناج، خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی به ارزش‌های پویای ملت‌ها، مخصوصا ارزش‌های دینی در سال‌های اخیر در رأس برنامه‌های قدرت‌های بزرگ قرار داشته و ارزش‌های اسلامی به عنوان یک فرهنگ انسان‌ساز الهی و ظلم ستیز همواره بیش از سایر ارزش‌های ملت‌ها مورد تهاجم قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: تهاجم فرهنگی در قالبی زیبا و با نام تجدد گرایی وارد کشورهای اسلامی شد و در ایران نیز این تجدد گرایی یا شیوه ولنگاری غربی بیشتر در مساله حجاب نمود پیدا کرد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان ادامه داد: بنا به فرموده‌ی مقام معظم رهبری تهاجم فرهنگی در دوران رضاخان شروع شد و رضاخان با کشف حجاب بزرگترین خدمت را به اربابان خود نمود.

,

وی با اشاره به اینکه 21 تیرماه هرسال یادآور واقعه گوهرشاد و حمله رژیم رضاخانی به معترضین کشف حجاب در سال 1315 است، عنوان کرد: به جهت گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای فاجعه‌ی مسجد گوهرشاد و همه‌ی شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی این روز به عنوان روز ملی عفاف و حجاب و از 19 تیراه تا 25 تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نام گرفته است.

,

کیانی اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی پس از رشادت‌ها و حماسه آفرینی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، به این نتیجه رسیدند که با جنگ سخت نمی‌توان کاری بر علیه جمهوری اسلامی انجام داد بلکه غرب می‌دانست پاشنه آشیل کشورهای اسلامی دور شدن از حیاء و عفاف است که هر دو از اولویات و مقدمات حجاب هستند؛ لذا اجرای پروژه‌ی حیازدایی را در پیش گرفتند.

,

وی یادآور شد: فرهنگ حجاب و عفاف مانعی جدی در راه گسترش فساد و تباهی در جوامع اسلامی به شمار می‌آید و از این رو نظام سلطه می‌کوشد این فرهنگ را تضعیف کند که رهبر انقلاب نیز در این خصوص می‌فرمایند: سیاست راهبردی، اساسی و بنیانی غرب بر عرضه شدن و هرزه شدن زن است و حجاب مخالف آن است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان از برگزاری تجمعات گسترده به مناسبت روز عفاف و حجاب خبر داد و بیان داشت: با توجه به شرایط موجود در جامعه و با هدف مطالبه زندگی عفیفانه و مقابله با هجمه‌های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زن و تقویت اعتماد به نفس در بین بانوان محجبه، حرکتی مردمی در کل کشور به نام "مدافان حریم خانواده" شکل گرفته است که به شکل تجمعات گسترده در روز 21 تیرماه برگزار خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: در استان آذربایجان شرقی نیز این حرکت مردمی شکل گرفته است که در روز 21 تیرماه از ساعت 10 الی 12 ، با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، برگزار می‌شود.

,

کیانی توضیح داد: همچنین برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه‌های پاسخگویی به شبهات دینی و نمایشگاه‌های عرضه‌ی اقلام عفاف و حجاب در کنار اجرای ویژه برنامه‌ی مسابقه‌ی کتابخوانی "چرا باحجاب شدم" از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب می‌باشد.

,

گفتنی است تجمعات مشابهی نیز در تمامی شهرهایی استان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه