اخبار داغ

در راستای محرومیت زادیی

بیش از 40 خانه محروم و نیازمند در زنجان بازسازی شده است/بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای محرومیت زدایی هزینه شده است

بیش از 40 خانه محروم و نیازمند در زنجان بازسازی شده است/بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای محرومیت زدایی هزینه شده است
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بیش از 40 خانه محروم و نیاز مند توسط گروه جهادی در پنج سال گذشته بازسازی شده است، گفت: برای احداث ، بازسازی و محرومیت زدایی در زنجان بیش از 1 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان با بیان اینکه در پنج سال گذشته 300 میلیون تومان بسیج سازندگی در راستای احداث، بازسازی و محرومیت زدایی مناطق محروم هزینه کرده است، اظهار کرد: برای پروژه های محرومیت زدایی عام المنفعه نزدیک به یک میلیارد تومان از طریق کمک های مردمی و ارگانهای دولتی جمع آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه بیش از 40 خانه محروم و نیاز مند طی پنج سال گذشته احداث و بازسازی شده است، تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه بیش از 100گروه جهادی در پنج سال گذشته به اردو های جهادی از طریق بسیج سازندگی اعزام شده اند، افزود: شناسایی عرصه های اردو های جهادی از طریق بسیج سازندگی انجام شده است و برای محرومیت زدایی در روستا های مناطق محروم شهرستان زنجان در پنج سال گذشته اقدامات زیادی انجام شده است.

,

اعزام بیش از 1000 بسیجی برای محرومیت زدایی در غالب اردو های جهادی

, اعزام بیش از 1000 بسیجی برای محرومیت زدایی در غالب اردو های جهادی,

طهماسبی خاطرنشان کرد:بیش از هزار بسیجی در قالب اردوهای جهادی به روستای محروم شهرستان زنجان برای محرومیت زدایی اعزام شده اند.

,

وی با بیان اینکه بیش از 500 مدرسه در قالب اردو های طرح هجرت توسط دانش آموزان مرمت و بازسازی شده است، گفت: بسیج سازندگی در راستای مرمت مدارس، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری را انجام داده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه اردو های طرح هجرت توسط دانش اموزان انجام شده است و در این عرصه بیش از دو هزار دانش اموز مشارکت داشته است، تصریح کرد: اردو های طرح هجرت با مشارکت آموزش و پرورش، کانون بسیج فرهنگیان و حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه زنجان انجام شده است.

,

طهماسبی با بیان اینکه اردوهای جهادی با مشارکت برادران و خواهران بسیجی انجام شده است، گفت: علاوه بر محرومیت زدایی که در غالب پروژه های عمرانی صورت گرفته است فعالیت های جانبی فرهنگی، عقیدتی و تربیتی از برنامه های دیگر اردو های جهادی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه