اخبار داغ

مترو در روز قدس رایگان است

مترو در روز قدس رایگان است
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تسهیلات ویژه‌ای را برای راهپیمایان و نمازگزاران روز جهانی قدس در نظر گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، دکتر محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: مترو تهران برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان عزیز، از ۹ صبح روز جمعه تا پایان مراسم در تمامی ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد ضمن آنکه فاصله گذر قطارها هم در این مسیر کاهش می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه در روز جهانی قدس در خط۴ از ایستگاه دروازه دولت تا میدان آزادی، در خط ۲ ایستگاه تقاطعی شادمان و در خط ۳ ایستگاه‌های میدان ولیعصر (عج) و میدان جهاد به صورت رایگان سرویس دهی انجام می‌شود افزود: در خطوط ۳ و۴ مترو تهران حرکت قطارها هم نسبت به برنامه عادی روزهای تعطیل افزایش خواهد یافت و بدین منظور ۷ رام قطار به این خطوط افزوده می‌شود.

,

احمدی بافنده در باره کاهش فاصله گذر قطارها در این روز گفت: در خط ۳ مترو از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم فاصله گذر قطارها ۵ دقیقه کاهش می‌یابد. همچنین قطارهای خط چهار در در این ساعات هر ۶ دقیقه یکبار حرکت می‌کنند، این درحالی است که در برنامه عادی روزهای تعطیل فاصله گذر قطارهای این خط هر ۹ دقیقه یکبار است.

,

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه،  مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه در سایر خطوط هم آمادگی برای سرویس دهی مناسب به مسافران وجود دارد، خاطر نشان کرد: برنامه حرکت قطارها در سایر خطوط عادی است اما در صورت نیاز قطارهای فوق العاده اعزام می‌شوند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه