اخبار داغ

در نشست خبری مدیران صنعت و معدن استان مطرح شد؛

تبلیغات فروشگاه های زنجیره ای استان غیرواقعی است

تبلیغات فروشگاه های زنجیره ای استان غیرواقعی است
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی تبلیغات فروشگاه های زنجیره ای در استان را غیر واقعی و عوام فریبی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اترک نیوز، یحیی نیک دل، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در رابطه با تبلیغ غیر واقعی این فروشگاه ها،گفت: این فروشگاه ها اجازه تبلیغ غیر واقعی را ندارند چراکه تخلف است ولی متاسفانه آنچه می بینیم تبلیغ غیرواقعی است مثلا کالایی که تاریخ انقضای آن یک هفته مانده با 50 درصد تخفیف به فروش می رساند درحالی این کالا با گذشت تاریخ انقضای آن دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز،,
وی این اقدام فروشگاه های بزرگ برای جذب بیشتر مشتریان را یک نوع عوام فریبی دانست وگفت: ما مخالف این امر هستیم  چراکه اگر قرار است فعالیتی برای مردم در سطح استان انجام شود، بایستی قانونمند باشد.
,
 
,
وی افزود: براین اساس انتظار براین است این فروشگاه ها در راستای هدف گذاری صورت گرفته، حرکت کنند تا مردم کالای ارزان با کیفیت دریافت کنند.
,
 
,
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به رشد روز افزون فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان طی سال های اخیر اشاره کرد وگفت: با راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان مخالف نیستیم ولی این فروشگاه ها باید براساس ظرفیت استان راه اندازی شوند.
,
 
,
نیکدل  به اشاره به گلایه های اخیر کسبه بازار و دارندگان سوپر مارکت ها از رشد روز افزون فروشگاه های زنجیره ای درسطح استان و به ویژه مرکز استان اظهارکرد: سازمان صنعت،معدن و تجارت در صدور مجوز فروشگاه های زنجیره ای نقشی ندارد چراکه مجوز فروشگاه های بزرگ زنجیره ای از طریق وزارتخانه اتاق اصناف مرکز صادر می شود .
,
 
,
وی با تاکید بر مدیریت صحیح فروشگاه های زنجیره ای استان بر مبنای اعتماد سازی مردم افزود: راه اندازی این فروشگاه ها در هر استان و شهرستانی بایستی براساس ظرفیت آن استان باشد چراکه هر استانی یک ظرفیت خاص خود دارد و نیاز بازار سنجیده شود و رشد قارچ گونه این فروشگاه ها هم به ضرر کسبه و بازاریان خواهد بود.
,
 
,
رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان نیز با بیان این که با راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای سرمایه به نوعی از استان خارج می شود، گفت: ما مخالف فروش ارزان کالا به مردم نیستیم ولی متاسفانه اتفاقی که در فروشگاه های زنجیره ای می افتد این است که پول، سرمایه و آنچه در استان باید گردش پیدا کند توسط یک سازمان به خارج از استان منتقل می شود.
,
 
,
امید حیدریان افزود: این مهم چیزی جز فقر، بدبختی، تعطیلی واحدهای تولید واصناف نتیجه ای نخواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/رض
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه