اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛

دستگیری 220 معتاد متجاهر در میاندوآب در سه ماهه نخست امسال

دستگیری 220 معتاد متجاهر در میاندوآب در سه ماهه نخست امسال
فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری و جمع آوری 220 معتاد متجاهر در این شهرستان از ابتدای امسال و معرفی آنها به کمپ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با زرین خبر، با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت و آرامش روانی و اجتماعی  مردم از اولویت های کاری پلیس هست، گفت: در همین راستا نیز پلیس در ایام مختلف سال اقدامات خوبی برای جمع آوری  معتادان بی‌خانمان و کارتن خواب ها انجام می دهد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر در راستای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی شهروندان، افزود: در این راستا از ابتدای امسال 220 نفر معتاد متهاجر را در سطح شهرستان دستگیر و آنها را به کمپ ها معرفی کرده ایم.

,

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد از اقدامات پلیس برای مبارزه با موادمخدر و آگاهسازی جوانان در این زمینه بوده است، گفت: در این نمایشگاه ها با استفاده از تصاویر و پوستر، آسیب ها و نتیجه گرایش به سمت مواد مخدر را به مخاطبان خود گوشزد کرده ایم.

,

شیخ نژاد تصریح کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم که در امر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

,


انتهای پیام/م

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه