اخبار داغ

مجموعه پوستر/

اسرائیل را بر‌میچینیم/ لینک عضویت کمپین مردمی #اسرائیل_را_برمی چینیم

اسرائیل را بر‌میچینیم/ لینک عضویت کمپین مردمی #اسرائیل_را_برمی چینیم
کمپین مردمی # اسرائیل_را_برمی چینیم ، (جایی برای سردادن فریاد خشم علیه اتحاد عربی- عبری) آغاز به کار کرد
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اینروزها تیر سه شعبه آمریکا، انگلیس و اسرائیل از کمان عربستان، رژیم سفاک بحرین، ترکیه اردوغان و با پیاده نظام تکفیر و ترور و انتحار بر گلوی کودکان بی پناهی می نشیند که نسخه نسل کشی آنها در اتاق فکرهای نظامات لیبرال سرمایه داری دنیا سالها قبل پیچید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سلول های جدا شده از #اسرائیل به عنوان متعفن ترین غده سرطانی عالم در پوستین دشداشه های سفید #آل_سعود و #آل_خلیفه و زیر پرچم های سیاه و شیطانی دواعش به پیکره ملل مظلوم اسلام گسیل داده شد به این امید که در افکار خواب آلود بشر و رسانه ها، دیگر "اسرائیل" #دشمن شماره یک #امنیت_منطقه و جهان تلقی نشود.

سناریویی که از سوی ولی امر مسلمین جهان در اوج #جنایات_تکفیری ها با جمله "فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است" به حکام و ملت های مسلمان هشدار داده شده است.

البته هر ساله که سنت #روز_قدس مانند یک نهر آبادگر، همچون زمزم و تسنیم و سلسبیل در #جمعه_پایانی_ماه_خدا جاری می شود، دور اندیشی پیامبر گونه امام مستضعفان و پابرهنگان عالم در برابر خباثت دیرینه یهود آشکار تر می شود.

این روزها تیر سه شعبه آمریکا، انگلیس و اسرائیل از کمان #عربستان، #رژیم_سفاک_بحرین، #ترکیه اردوغان و با پیاده نظام تکفیر و ترور و انتحار بر گلوی کودکان بی پناهی می نشیند که نسخه نسل کشی آنها در اتاق فکرهای نظامات لیبرال سرمایه داری دنیا سالها قبل پیچید شده است.

نسخه ای که تمام داشته های جریان سلطه از جنگ افزار های نظامی مدرن گرفته تا نرم افزار های مجازی فضای سایبر در اختیار اجرای آن قرار دارد و خرج آن نیز نه از جیب دول غربی که از دلارهای نفتی خاورمیانه تامین می شود.

از سوی دیگر پازل شوم #شبکه_صهیونیستی حاکم بر جهان سلطه، وارونه نمایی مضحک حقایق منطقه به کمک ایادی خود فروخته و سست عنصری است که پیش تر در آستین خود پرورش داده اند تا با بهره کشی رایگان از آنها گروه های اسلامی مقاومت در منطقه ازجمله #حزب_الله لبنان را با گستاخی تمام تروریست نامیده و کمک های مردم و حکومت های آزاده عالم به مجاهدین مخلص خدا را "پولشویی" قلمداد کنند.
باشد که مفری باشد برای تروریستهای تکفیری و البته بهانه ای برای تحریم و فشار بر انقلاب اسلامی.


با این حال تمام آتش افروزی ها برای نجات اسرائیل، چنگ انداختن به ریسمان پوسیده ایست که همه وصله و پینه های دلاری و نفتی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران #اسرائیل را آن سو تر از #25_سال_آینده روی پا نگاه نخواهد داشت.

:zap:با همین نگاه و پیش از سی و هشتمین راهپیمایی جهانی #روز_قدس در زیر و بم شبکه های اجتماعی مجازی هشتگ ها و کلید واژه های پر از خشم و نفرت به استقبال محو نماد شیطان از روی زمین رفته اند و کمپین فراگیر امت حزب الله به صورت خود جوش برای ریشه کنی این شجره خبیثه شکل گرفته است. پس همه با هم در کمپین # اسرائیل_را_برمی چینیم برای تحقق وعده الهی هم صدا خواهیم شد.
 

, #اسرائیل, #آل_سعود, #آل_خلیفه, #دشمن, #امنیت_منطقه,
,
, #جنایات_تکفیری,
,
, #روز_قدس, #جمعه_پایانی_ماه_خدا,
,
, #عربستان, #رژیم_سفاک_بحرین, #ترکیه,
,
,
,
, #شبکه_صهیونیستی, #حزب_الله,
,
,
,
, #اسرائیل, #25_سال_آینده,
,
, :zap:, #روز_قدس,
,

شما می توانید برای پیوستن به این کمپین از طریق لینک زیر، خشم و نفرت خود را نسبت به اتحاد عربی - عبری نشان دهید.

,

لینک عضویت در کمپین تلگرام: https://telegram.me/joinchat/BkSn5D6i6tHhyNOt22CpXQ

, لینک عضویت در کمپین تلگرام:, https://telegram.me/joinchat/BkSn5D6i6tHhyNOt22CpXQ,

لینک عضویت در کمپین سلام: http://salamup.com/channels/removeisrael

, لینک عضویت در کمپین سلام:, http://salamup.com/channels/removeisrael,

, ,
 
,
, , ,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
برای دریافت در سایز اصلی روی تصاویر کلیک کنید
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه