اخبار داغ

حمله سایت حامی دولت به تیم رسانه‌ای دولت/

رابطه انتخاب و تیم رسانه‌ای دولت شکرآب شد/ مدیرمسئول انتخاب: ایرنا کجای جریان اطلاع رسانی کشور است؟

رابطه انتخاب و تیم رسانه‌ای دولت شکرآب شد/ مدیرمسئول انتخاب: ایرنا کجای جریان اطلاع رسانی کشور است؟
سایت انتخاب که همواره یکی از مدافعان دولت بوده در چرخشی عجیب به انتقاد از عملکرد تیم رسانه ای دولت پرداخته و از سایر همراهان دولت خواسته است دلسوزانه تیم رسانه ای دولت را نقد کنند.
[

به گزارش خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت وابسته به دولت انتخاب که تا کنون همواره از همه سیاست های خرد و کلان دولت بدون انتقاد عبور کرده و تمام صفحات خود را به دفاع تمام قد از دولت قلم زده است، در اقدامی عجیب تیم رسانه ای دولت را مورد حمله قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مصطفی فقیهی مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی «انتخاب» طی گفتگویی با بیان اینکه «اساساً تیم اطلاع رسانی دولت وجود خارجی ندارد»، گفت: هم خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های زیرمجموعه دولت مثل خبرگزاری ایرنا و روزنامه ایران، هم نهادهای مربوطه مثل شورای اطلاع رسانی دولت و معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری گوشه‌ای نشسته‌اند و از دور، نزاع رقیب و دولت را تماشا می‌کنند. حقیقتا در چنین شرایطی نمی‌دانم اساساً چیزی به عنوان تیم رسانه‌ای دولت وجود دارد یا نه!؟ اگر هست سیاستی پشتش هست یا نه!؟

,

, ,

مدیرمسئول سایت «انتخاب» اظهار داشت: تیم اطلاع رسانی دولت از وظایف اولیه خود هم سرباز می‌زند. شنیده‌ام در بعضی موارد آقای رئیس جمهور اساساً از برخی اخبار مطلع نیست؛ طبعاً هم نباید از رئیس جمهور توقع داشت خودش یک به یک رسانه‌ها و سایت‌ها سر بزند و از وضعیت کشور کسب اطلاع کند. مثلاً در همین موضوع اخیر که رسانه‌های ضد انقلاب گفتند آقای روحانی در برابر صحبت‌های رهبر انقلاب موضع گرفته است، اطلاع دارم که اساساً رئیس جمهور از سخنان روز گذشته رهبری مطلع نبوده اند. خب این نشان می‌دهد تیم رسانه‌ای دولت، از اولیات وظیفه خود آگاه نیست.

,

پیش از این موضوع نیز سایت انتخاب در اقدامی بی سابقه به تخریب تیم رسانه ای دولت پرداخته و مدعی شده بود: «تیم رسانه ای دولت روحانی»، عنوانی عجیب و نامفهوم که تنها دربرگیرنده عنوانی پرطمطراق و دهن پرکن است! اما از تیم که هیچ، از فردیت هم خبری نیست!

,

این سایت در انتقاد از تیم همراه روحانی مدعی شده است: این تیم نه تنها دوست روحانی نبوده بلکه به دنبال ضربه زدن به روحانی در قالب یک دوست برای رئیس جمهور در حال تظاهر هستند.

,

انتخاب در پایان از سایر همراهان دولت خواسته تا به انتقاد از تیم رسانه ای دولت پرداخته و واقعیت این تیم را بیان کنند؛ این سایت در پایان نوشته است: یک سال به انتخابات ریاست جمهوری 96 مانده و در سه سال اخیر، این «تیم» از هر رسانه منتقد و مخالفی برای رقبا موثرتر عمل کرده! در این شرایط بهتر نیست تا دلسوزان دولت که راه انتخاب شده توسط روحانی را درست می دانند، کمی تعارف را کنار گذاشته و به صراحت از این معضل درون دولت انتقاد کرده و پاسخ بخواهند؟

,

, ,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه