اخبار داغ

کارگردانی که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند

کارگردانی که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند
پرویز صبری که این روزها فیلم «نه‌نه نقلی» را در حال اکران دارد در وضعیت بیماری سختی بسر می‌برد و طی هفته‌های گذشته مدتی را در آسایشگاه سالمندان سپری کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش باباییان که پخش فیلم این کارگردان را برعهده داشته است در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا، گفت: زمستان گذشته، پرویز صبری در حالی که به همراه پیک موتوری برای اجاره‌ی منزل در حال تردد بود در حوالی میدان آزادی با یک وانت تصادف می‌کند و سرش به جدول کنار خیابان برخورد می‌کند. شدت حادثه به قدری بوده که همه تصور کردند که او  از دنیا رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این تهیه کننده ادامه داد:‌ در حالی که سر ایشان از 17 جا ترک برداشته بود با هلی‌کوپتر به بیمارستان «فیاض بخش» منتقل می‌شود و حدود یک و ماه نیم به کما می‌رود، در نهایت بعد از عمل اولیه که انجام می‌شود نصف بدن ایشان فلج می‌شود و بعد از مدتی با همین وضعیت به منزل منتقل می‌شود.

,

باباییان افزود: بعد از مدتی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل می‌شود و خانواده‌اش او را به آسایشگاه سالمندان در شهریار منتقل می‌کنند، حدود بیست روز پیش حال پرویز صبری بد می‌شود و در حال حاضر در بیمارستان سجاد شهریار بستری  است و به عمل جراحی مغز احتیاج دارد.

,

مدیرشکوفا فیلم با اظهار امیدواری از اینکه هزینه این عمل فراهم شود، گفت: پرویز صبری یک عمر در کار هنر فعالیت کرده و امیدوارم آنهایی که باید حمایت کنند به یاری‌اش بیایند و کمک کنند تا این کارگردان سلامتی‌اش را به دست آورد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه