اخبار داغ

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
با توجه به اعلام زمان ثبت‌نام فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از سوی قوه قضائیه در سراسر کشور از حقوقدانان بسیجی که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه خدمات مرتبط را دارند، دعوت به همکاری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان با توجه به اعلام زمان ثبت نام فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از سوی قوه قضائیه در سراسر کشور از حقوق دانان بسیجی که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه خدمات مرتبط را دارند دعوت به همکاری می‌شود. مهلت ثبت نام از مورخه ۰۱/۰۴/۱۳۹۵ لغایت ۳۱/۰۴/۱۳۹۵ به مدت ۳۱ روز است. ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج حقوقدانان, www.adliran.ir ,

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir  قابل دریافت است.پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود.   

, www.adliran.ir ,

مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد. نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نمی باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع‌رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه