اخبار داغ

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد؛

تنفر از اسرائیل به نهضت جهانی فراگیر برای احقاق حقوق مردم فلسطین تبدیل می‌شود

تنفر از اسرائیل به نهضت جهانی فراگیر برای احقاق حقوق مردم فلسطین تبدیل می‌شود
معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: برپایی راهپیمایی روز قدس در تمامی کشورهای جهان نشان می‌دهد که به زودی این تنفر جهانی از رژیم صهیونیستی به یک عزم و نهضت جهانی فراگیر برای احقاق حقوق مردم فلسطین و از بین رفتن اسرائیل تبدیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله قائدامینی، معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار این سازمان درباره پیش‌بینی مقام معظم رهبری در فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل تا ۲۵ سال آینده گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مبتی بر دلایل متقن علمی است؛ از چند ساله گذشته بهار اسلامی در منطقه اتفاق افتاد و نهضت آزادی خواهی درخاورمیانه به وجود آمد که رژیم اشغالگر قدس را احاطه کرد و این رژیم را در شرایطی قرار داد که کارآمدی خود را به شکل کلی از دست داد به شکلی که هم‌اکنون این رژیم حتی قادر نیست امنیت شهروندان خود را تامین کند.


حلقه‌های اطلاعاتی رژیم غاصب اسرائیل شکسته شده است

وی ادامه داد: مقاومت اسرائیل در برابر نیروهای حزب الله و حماس در جنگ ۳۳ روزه، نشان داد که مقاومت این رژیم بسیار آسیب پذیر است همچنین حضور نیروهای حزب الله در خطیر‌ترین عملیات در مقابل رژیم غاصب اسرائیل نشان داد که پل‌ها و حلقه‌های اطلاعاتی اسرائیل شکسته و ترد شده که این ترد شدن باعث شد که استکبار جهانی مجبور به حمایت از این رژیم شود.


قائد امینی، با بیان اینکه امروزه شاهد هستیم که با وجود تمامی تلاش‌ها، رژیم اسرائیل نتوانسته به محورمقاومت آسیب برسانند، تصریح کرد: کشور ما به عنوان مدافع مقاومت اسلامی فلسطین در جهان شناخته شده است و پیش‌بینی مقام معظم رهبری نیز مانند پیش‌بینی امام خمینی (ره) درباره فروپاشی کمونیست اتفاق خواهد افتاد.


عمر رژیم جعلی اسرائیل دوام چندانی نخواهد داشت

وی در ادامه افزود: مطمئنا گوشه‌ای از این پیش‌بینی نیز با درایت حزب الله در منطقه فلسطین و خاورمیانه در راهپیمایی روز قدس بیانگر می‌شود که در واقع کمپین بزرگ جهانی در حمایت از فلسطین است و در مقابل دروغ بزرگ حقوق بشر صهیونیستی قرار می‌گیرد که این موضوع نشان می‌دهد که عمر رژیم جعلی اسرائیل دوام چندانی نخواهد داشت.


معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور تاکید کرد: سنت الهی اینگونه است که ظلم برپا نمی‌ماند، حکومت ظالم برجا نخواهد ماند و این موضوعات نشان می‌دهد که طبق سخن مقام معظم رهبری این رژیم تا ۲۵ سال آینده باقی نمی‌ماند.


وی با اشاره به اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی ضد بشری است یعنی از بدو تشکیل این حکومت جعلی اقدامات آنان در منطقه خاورمیانه و فلسطین از ابتدا قابلیت طرح در دادگاه لاهه را داشته است، تصریح کرد: اقدامات بعدی آنان در راستای نسل کشی و از بین بردن مسلمانان در منطقه بوده است و آنان به دنبال این هستند تا وحدت اسلامی را از نیل تا فرات از بین ببرند همچنین کشورهای اسلامی از نظر علمی و اقتصادی هدف و پیشرفتی نداشته باشند به شکلی که این رژیم به مقابله با فعالیت‌های هسته‌ای ایران پرداخته است.


اگر رژیم اسرائیل فرصت پیدا کند، صهیونیست را در تمامی جوامع توسعه خواهد داد

قائد امینی، ادامه داد: ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور شخصیت‌های بزرگ و ترور شخصیت‌های اسلامی، نسل کشی در سوریه، لبنان، قزه و حمایت از گروه‌های تکفیری اقدامات ضد بشری رژیم اسرائیل را برهمگان آشکار کرده است و اینکه اگر این رژیم فرصت پیدا کند صهیونیست را در قالب تمامی جوامع توسعه خواهد داد حتی به مسیحیت و مسلمانان و غیره نیز رحم نخواهد کرد.


نماد مبارزه با اسرائیل راهپیمایی روز قدس است

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با تاکید بر اینکه اعمال ضد بشری رژیم صهیونیستی عواطف هر انسان آزادی خواه را جریحه دار می‌کند، بیان کرد: این موضوع باعث شده که تنفر جهانی و منطقه‌ای علیه رژیم غاصب اسرائیل اتفاق بیافتد و سرچشمه آن نهضت بیداری اسلامی است که امام خمینی (ره) در آستانه روز قدس به عنوان نماد مبارزه با اسرائیل در نظر گرفتند.


قائد امینی، خاطرنشان کرد: روشنگرانی‌های جمهوری اسلامی و مقاومت محور مقاومت، این ذهنیت را در میان مردم جهان ایجاد کرد که برای اینکه در خاورمیانه و جهان آرامش وجود داشته باشد باید با رژیم جعلی صهیونیست مبارزه کرد.


وی در پایان گفت: به همین دلیل نیز امروزه راهپیمایی روز قدس در تمامی کشورهای جهان حتی در درون شهرهای آمریکا برپا می‌شود و این نشان از این است که این موضوع یک نهضت جهانی فراگیر شده است و به زودی این تنفر جهانی تبدیل به یک عزم جهانی برای احقاق حقوق مردم فلسطین و از بین رفتن اسرائیل خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
, حلقه‌های اطلاعاتی رژیم غاصب اسرائیل شکسته شده است,
,
,
,
,
,
,
,
, عمر رژیم جعلی اسرائیل دوام چندانی نخواهد داشت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اگر رژیم اسرائیل فرصت پیدا کند، صهیونیست را در تمامی جوامع توسعه خواهد داد,
,
,
,
,
, نماد مبارزه با اسرائیل راهپیمایی روز قدس است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه