اخبار داغ

بیانیه کانون مرکزی سازمان بسیج حقوقدانان:

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است
همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، کانون مرکزی حقوق دانان سازمان بسیج حقوق دانان بیانیه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از سازمان بسیج حقوقدانان، همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، کانون مرکزی حقوقدانان سازمان بسیج حقوقدانان بیانیه ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج حقوقدانان,

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

,

بسم‌الله الرحمن الرحیم

,

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم. امام خمینی (ره)

, روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم. امام خمینی (ره),

 همانگونه که امام عظیم الشان ما فرموده اند، روز قدس، جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند، در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند... روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود.  باید ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود بکنند، باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید، تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان بریزند.

,

اکنون که روز جهانی قدس این میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و خروش عالم گیر مسلمین در حمایت از آرمانهای ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین شده است . اکنون که در این برهه‌ از زمان در جای جای جهان، در فلسطین، در بحرین، در سوریه ، در عراق و دیگر ممالک جهان شاهد زورگویی های این جرثومه‌های فساد به مردم مسلمان می باشیم ، اکنون که هر روز صدای بلندگوهای دفاع از حقوق بشر و حمایت از صلح و امنیت ابرقدرتهای جهانی گوش مدعیان دروغگوی حقوق بشر را کر کرده است ، بر ماست که در روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل، روز جهانی مقابله با زر و زور و تزویر بار دیگر دست در دست هم فریاد آزادی و عزت اسلام و حق طلبی را فریاد زده و به گوش جهانیان برسانیم.

,

لذا ما وکلای بسیجی حامی خط ولایت ورهبری، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با حضور حداکثری در این روز عزیز ، از ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی و بویژه وکلای معتقد و حق طلب دعوت می‌کنیم همصدا با همه مسلمانان غیور و ظلم ستیز در سراسر دنیا با حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس ، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران وامام راحل و رهبر عزیزمان ،  فریاد حق‌طلبی و آزادى فلسطین و فلسطینیان را از چنگال غاصبان صهیونیست و جنایتکار به گوش سردمداران و ابرقدرت‌های شرق و غرب برسانیم و پس از یک ماه تمرین پاکی و بندگی، دست به دعا بر ‌داریم و از خدا بخواهیم «اللّهُّمَ اَصْلْح کُلَّ فاسِدٍ مِن اُمُورِ الْمُسْلِمین.»

,

لازم به ذکر است در روزجمعه ۱۱تیرماه، هم زمان با روز قدس کلیه حقوق دانان بسیجی شامل قضات ؛ وکلا ؛ اساتید ؛ مدیران ؛ کارشناسان وسایر فرهیختگان حقوقی  همگام  با امت همیشه در صحنه حزب الله با تجمع درمقابل مسجد حضرت امیر واقع در خیابان کارگرشمالی بالاتر از خ دکترفاطمی مقابل پمپ بنزین به سوی میعادگاه نمازجمعه در دانشگاه تهران راهپیمائی خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه