اخبار داغ

گزارشی از تب تقاضای آش و شعله زرد در بازار رمضان؛

بازار داغ فروش آش و شعله زرد در خیابان های خاش/ همه در ماه رمضان آش‌فروش می‌شوند + تصاویر

بازار داغ فروش آش و شعله زرد در خیابان های خاش/ همه در ماه رمضان آش‌فروش می‌شوند + تصاویر
با شروع ماه مبارک رمضان بسیاری از طباخی ها و مغازه های شهرستان خاش به پخت آش، سوپ، حلیم و شله زرد روی آورده که این امر با نزدیکی به لحظات افطار و با استقبال روزه داران؛ زیبایی شهر را دو چندان می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از تفتان ما، رمضان از همه نظر ماه با برکتی است و بر خلاف روزهای عادی در آن جنب و جوش زیاد بوده و مردم با نشاط خاصی ماه رمضان را سپری می‌کنند به طوری که پس از پایان آن نیز همچنان سرخوش از این ماه می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  , شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا , تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, .,

ماه رمضان که می‌شود شهرستان خاش حال و هوای دیگری پیدا می‌کند و فضا پر از عطر گلاب و بوی خوش می‌شود و انسان از آن لذت می‌برد و همه جا بساط آش و حلیم و زولبیا و بامیه پهن می‌شود.

, .,

با آغاز ماه مبارک رمضان به واسطه روزه‌داری مؤمنان بازار خرید مایحتاج مردم از قبیل خرما، مرغ و دیگر مواد خوراکی داغ شده و حتی بازارهای جدیدتری مانند بازار فروش حلیم، آش و شعله زرد زولبیا و بامیه نیز پا می‌گیرد.

, .,

آش شله‌قلمکار نیز یکی از آش‌های پرطرفدار در بین مردم خاش است که مردم این شهرستان در روزهای عادی برای ادای نذر به حضرت زهرا(س) آن را بار می‌گذارند و بین همسایه‌ها و نیازمندان تقسیم می‌کنند.

, .,

این آش در ماه مبارک رمضان خواهان زیادی دارد و به همین دلیل بیشتر مغازه‌ها اقدام به توزیع آش شله‌قلمکار و شعله زرد می‌کنند و از مغذی‏‌ترین و خوشمزه‏‌‌ترین آش‌های ایرانی است که در هر شهرستان با روش خاص خود طبخ می‌شود.

, .,

با شروع ماه مبارک رمضان بسیاری از طباخی ها و مغازه های شهرستان خاش به پخت آش، سوپ، حلیم و شله زرد رو آورده که این امر با نزدیکی به لحظات افطار و با استقبال روزه داران؛ زیبایی شهر را دو چندان می کند و طبق هماهنگی با وزارت بهداشت و اداره اماکن، امسال مغازه‌های غیر از عاملان فروش حلیم و آش که این مواد غذایی را بفروشند، ظرف ۲۴ ساعت پلمب خواهند شد.

,

 

,

 

,

, ,

.

,

, ,

.

,

, ,

.

,

, ,

.

,

, ,

.

,

, ,

.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه