اخبار داغ

بیرانوند: خانه‌ای در پرسپولیس اجاره کردم که صاحبش عابدزاده است

بیرانوند: خانه‌ای در پرسپولیس اجاره کردم که صاحبش عابدزاده است
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خانه‌ای در پرسپولیس اجاره کرده‌ام که صاحب آن عقاب آسیا یعنی عابدزاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا بیرانوند پس از ثبت قرارداد 2 ساله خود با پرسپولیس در مورد طولانی شدن امضای این قرارداد عنوان کرد: 2-3 روز دیرتر آمدم آن هم به دلیل مشکلات خانوادگی بود ، امروز هم قرار بود زودتر بیایم اما به دلیل حضور در تست پزشکی دیر شد و به همین دلیل از هواداران و رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم سال خوب همراه با قهرمانی در پرسپولیس داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد حضورش در پرسپولیس گفت: من با قرارداد 2 ساله برای خودم خانه‌ای را برای 2 سال اجاره کردم که صاحب آن احمدرضا عابدزاده است. باید از این خانه خوب محافظت کنم چون صاحب بزرگی داشته و عقاب آسیا بوده است. امیدوارم بتوانم این خانه را نو کنم.

,

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رقابت با لوبانف در این تیم عنوان کرد: الکساندر پسر خوبی است و فکر نمی‌کردم اینقدر با معرفت باشد. او گلر تیم ملی ازبکستان است و شاید مقابل ایران اجازه ندهد بازیکنان ما گلزنی کنند. تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا درون دروازه قرار بگیرم. من هم پرسپولیس را انتخاب کردم که در 10 سال آینده فیکس تیم ملی باشم و در جام جهانی روسیه به میدان بروم.

,

بیرانوند در مورد وضعیت فعلی پرسپولیس گفت: تمرینات بسیار خوبی داریم و بازیکنان خوبی جذب شده‌اند، برانکو هم مدیریت خوبی دارد و تمریناتش به روز بود و به هیچ وجه تکراری نیست. یکی از ایده‌های او هم این است که پرسپولیس باید در 3 جام بجنگد. تمام بازیکنانی که جذب شده‌اند در تیم‌های سال گذشته خود جزء بهترین‌ها بوده‌اند.

,

وی گفت: هواداران از رفتن مهدی طارمی و رامین رضاییان ناراحت هستند اما به آنها می‌گویم که ناراحت نباشند چون تیم برای قهرمانی پیش می‌رود.

,

دروازه‌بان فصل گذشته نفت تهران در مورد وضعیت این تیم برای فصل جاری مشخص شده و بازیکنان قرارداد بسته‌اند، گفت: خوشحالم که بچه‌ها تمدید کردند و باید نماز شکر خواند که این تیم در تهران ماند. پرسپولیس و استقلال در چند سال گذشته بیشتر بازیکنانشان از نفت بوده‌اند، در تیم ملی هم همینطور. نفت تیمی بوده که بازیکنان زیادی معرفی کرده است.

,

بیرانوند افزود: امیدوارم که این تیم موفق باشد و سهمیه آسیا را بگیرد. علی عزتی، وحید حمدی‌نژاد، آرش رضاوند و ایمان مبعلی و چند بازیکن دیگر زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم تیم خوبی را راهی لیگ کنند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه