اخبار داغ

فرمانده سپاه بوکان خبر داد:

کشف و ضبط کارگاه بزرگ تولید مواد مخدر شیشه توسط سپاه بوکان+تصاویر

کشف و ضبط کارگاه بزرگ تولید مواد مخدر شیشه توسط سپاه بوکان+تصاویر
فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بوکان از کشف و ضبط بزرگترین آشپزخانه تولید مواد مخدر شیشه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛ فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بوکان از کشف و ضبط بزرگترین آشپزخانه تولید مواد مخدر شیشه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

سرهنگ پاسدارعلیرضا مظاهری افزود: نیروهای اطلاعات سپاه بوکان در یک عملیات بزرگ و پیچیده موفق شدند بزرگترین آشپزخانه تولید شیشه صنعتی را در منطقه کشف و ضبط کنند.

,

وی ادامه داد: در این آشپزخانه که در خانه باغی نزدیک روستای رحیم خان دایر شده بود نیروهای اطلاعات سپاه موفق به کشف 200 کیلو گرم شیشه به همراه یک تن مواد پیش ساز و چندین کامیون وسائل سخت افزاری ساخت ماده مخدر شیشه به همراه 600 لیتر محلول پیش ساز صنعتی شدند.

,

وی بیان کرد: قاچاقچیان، این مواد را درون دیگ های بزرگ ریخته بودند تا با فرایند شیمیایی به مواد مخدر صنعتی شیشه تبدیل کرده و سپس از طریق این شهرستان به استان های دیگر منتقل کنند.

,

وی ادامه داد: در این عملیات متهمان با استفاده از شرایط خاص منطقه پیش از رسیدن نیروهای سپاه از محل متواری شده بودند.

,

سرهنگ مظاهری انهدام این آشپزخانه تولید مواد مخدر شیشه را طی چند سال گذشته در بوکان و منطقه بی سابقه دانست و افزود: نیروهای اطلاعات سپاه بوکان در راستای مقابله با سوداگران مرگ، با بررسی های اطلاعاتی و انجام شناسائی دقیق و در قالب یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسای و کشف این آشپزخانه بزرگ شدند.

,

در سال 93 نیز یک کارگاه تولید شیشه در روستای شیخلر توسط نیروهای سپاه بوکان شناسایی و منهدم شد.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه