اخبار داغ

فرماندار شهرستان فامنین:

رفع مشکلات از مناطق محروم، از جمله درخواست های مردم است

رفع مشکلات از مناطق محروم، از جمله درخواست های مردم است
فرماندار شهرستان فامنین در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، گفت: حضور منظم پزشکان متخصص در روستاها، از جمله درخواست های مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین،  ظاهر پورمجاهد در کارگروه سلامت و امنیت غذائی گفت : ایجاد طرح تحول نظام سلامت توسط دولت توانسته است کمک شایانی به مردم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

فرماندار شهرستان فامنین افزود : عدم حضور منظم پزشکان متخصص ، دندانپزشک ، تزریقات و نیروی خدمات در شهرستان و درمانگاه تجرک از بخش پیشخور با 11 هزار نفرجمعیت - عدم دیوارکشی خانه های بهداشت و عدم حضور به موقع برخی از بهورزان و پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت در محل کار ، از جمله درخواست های مردم شهرستان است و رسیدگی و رفع این مشکلات میتواند خدمت به مردم را برتر کند .

,

 موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در ادامه افزود : کمبودها و مشکلات موجود باید ارزیابی و با افزایش نظارت‌ها برای بهبود شرایط و ارائه خدمات مطلوب تلاش شود .

,

وی توضیحاتی در خصوص وضعیت قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت ارائه کرد و گفت : نجات از مشکلات پیشین و ارتقاء در بخشهای مختلف از دستاوردهای این طرح است و پزشکان متخصص در رشته های مختلف، به شهرستانها تزریق می‌شود.

,

موسوی با بیان اینکه بیمارستان فامنین از نظر ساختاری و ساختمانی مطلوب است ، افزود : ازدرآمد بیمارستان‌های همدان و بخش‌های پرکار به شبکه فامنین کمک می‌شود و باید بازخورد اقدامات انجام شده در ارائه خدمات به مردم مشاهده شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از اضافه شدن 31 آمبولانس به شبکه، تا پایان امسال خبر داد و گفت : تا پایان سال تمام سیستم آمبولانس نوسازی می‌شود و انتظار می‌رود که نیروهای فوریت‌ها با برخورداری از آمبولانس‌های پیشرفته خدمات بهتری ارائه دهند که سهم فامنین هم از این اقدامات در نظرگرفته شده است .

,

جباری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین نیز با بیان اینکه نشاط ، پویایی و دانش در دانشگاه حاکم است گفت : سال گذشته اقدامات خوبی از جمله انتخاب مامای کشوری ، کسب رتبه اول امداد نوروزی توسط فوریت‌ها و ایجاد بزرگترین باند هلیکوپتر کشور در فامنین از اقدامات ارزشمند است و از منابع کوچک به بهترین شکل استفاده می‌شود .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه