اخبار داغ

سردار جمیری در ضیافت اندیشه فعالان بسیج رسانه استان:

جانی ترین افراد روی زمین، خود را ناجی حقوق بشر می دانند/ لزوم توجه رسانه ها به مشکلات و لایه های پنهان جامعه

جانی ترین افراد روی زمین، خود را ناجی حقوق بشر می دانند/ لزوم توجه رسانه ها به مشکلات و لایه های پنهان جامعه
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آنها با این همه جنایات، خود را ناجی حقوق بشر معرفی می کنند؛ کسانی که جانی ترین انسان های روی زمین و طول تاریخ هستند اما خود را ناجی حقوق بشر می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز سردار فتح الله جمیری در همایش ضیافت اندیشه فعالان بسیج رسانه استان بوشهر که در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد، ماه رمضان را ماه رحمت الهی عنوان کرد و گفت: خداوند در این ماه درهای رحمت خود چند هزار برابر برای بخشش گناهان می گشاید.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت رسانه اظهار داشت: با توجه به این مهم سپاه نیز سازمانی را با عنوان بسیج رسانه تشکیل داد.
وی با بیان اینکه امروزه رسانه ها هستند که جامعه را تحت تاثیر قرار می دهند به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: این هفته، هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، آمریکایی که در پرونده خود جنایاتی همچون کشتار مردم ویتنام، هیروشیما، ناکازاکی و نسل کشی سرخ پوست ها مشاهده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,
,
,

جانی ترین افراد روی زمین، خود را ناجی حقوق بشر می دانند
جمیری افزود: آنها با این همه جنایات، خود را ناجی حقوق بشر معرفی می کنند؛ کسانی که جانی ترین انسان های روی زمین و طول تاریخ هستند اما خود را ناجی حقوق بشر می دانند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه رسانه ها در روشنگری این مسائل به جامعه بسیار تاثیرگذار هستند ابراز داشت: در کشور ما زمانی که کسی جوانان ما را به مواد مخدر آلود می کند زمانی که با آن برخورد می شود، صدای حقوق بشر بر علیه ایران بلند می شود در حالیکه ریشه مواد مخدر کشور آمریکا است، کشوری که فروش سلاح در آن آزاد است اما با امکانات رسانه ای که در اختیار دارد، این موارد را به مردم قالب می کند.
وی شهادت آیت الله بهشتی، ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت شهید صدوقی و هدف گرفتن هواپیمای ایرباس با 290 مسافر و ترورهای متعدد را از جنایات آمریکا در هفته موضون به حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد و گفت: آمریکا بیش از 16 هزار نفر از انسان های علمی و نخبه کشور را ترور کرده است اما فریاد حقوق بشر را می زند، این امر ناشی از امکانات و تبلیغات رسانه ای آن است.

, جانی ترین افراد روی زمین، خود را ناجی حقوق بشر می دانند,
,
,
,

 لزوم توجه رسانه ها به مشکلات و لایه های پنهان جامعه
جمیری به مسئولیت خطیر رسانه ها اشاره کرد و گفت: امروز هر فرد در هرجایگاهی که است باید نسبت به مسئولیت خود در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشد؛ اگر این قلم ها در راه شهدا، مردم و مستضعفان به کار گرفته شود قطعا سربلند خواهیم بود از این رو مسئولیت رسانه بسیار سنگین است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بر لزوم توجه رسانه ها به مشکلات امروز جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: امروز در لایه های پنهان جامعه مشکلاتی همچون فقر، بیکاری، گرانی و تورم دیده می شود و به مساله امروز جامعه تبدیل شده است.
جمیری با بیان اینکه رسانه ها نباید چشم خود را نسبت به این موضوعات ببندند تصریح کرد: رسانه ها باید واقعیت جامعه را منعکس کنند و فریاد مردم را به گوش مردم انتقال دهند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه همه در قبال مردم و انقلاب وظیفه داریم گفت: هنر و قلم فرصتی است که در اختیار اصحاب رسانه قرار دارد که بایستی آن را در راه انقلاب استفاده کنند.
در ابتدای این همایش عبدلله نجفی مسئول بسیج رسانه استان بوشهر به ارائه گزارشی از اقدامات بسیج رسانه استان در چند سال اخیر پرداخت.

, لزوم توجه رسانه ها به مشکلات و لایه های پنهان جامعه,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه