اخبار داغ

در راستای پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا:

دعوت دوباره مهسا صابری والیبالیست کردکوی به اردوی تیم ملی

دعوت دوباره مهسا صابری والیبالیست کردکوی به اردوی تیم ملی
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ۱۶ بازیکن را به اردوی چهارم آماده سازی این تیم فرا خواند که مهسا صابری والیبالیست مطرح محله ولاغوز کردکوی نیز در این اردو حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا،تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره جام کنفدراسیون زنان آسیا آماده می کند. از این رو چهارمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از روز جمعه 11 تیرماه آغاز می شود و به مدت 19 روز و تا 29 تیرماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان همانند ادوار گذشته در آکادمی ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری خواهد شد و پنج جلسه تمرین و یک جلسه استراحت در دستور کار ملی پوشان قرار دارد.

,

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مهتا یحیی پور و مهسا کدخدا، 16 بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.

,

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیان (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال را در این اردو همراهی می کنند.

,

پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد که دور مقدماتی آن با حضور هشت تیم برتر آسیا از 22 شهریورماه آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر در 28 شهریورماه به پایان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه