اخبار داغ

جباری و منتظری در الأهلی ماندنی شدند

جباری و منتظری در الأهلی ماندنی شدند
رئیس جدید باشگاه الأهلی قطر تاکید کرد که منتظری و جباری فصل آینده هم در این تیم توپ خواهند زد تا بحث بازگشت این دو بازیکن به استقلال منتفی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روزنامه الشرق قطر، انتخابات ریاست باشگاه الأهلی قطر برگزار شد و در نهایت شیخ احمد بن احمد آل ثانی به عنوان رئیس این باشگاه انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجتبی جباری و پژمان منتظری،‌ دو بازیکن ایرانی الأهلی هستند که خبرهای زیادی درباره جدایی آنها به گوش می رسید و خود این دو بازیکن هم منتظر انتخاب رئیس جدید بودند تا تکلیف آنها در این تیم قطری مشخص شود.

,

اما رئیس جدید باشگاه الأهلی تاکید کرد که جباری و منتظری با الأهلی قرارداد دارند و فصل آینده هم در این تیم به میدان خواهند رفت.

,

او همچنین در گفت و گویی که با روزنامه الشرق داشت تاکید کرد که الأهلی با لوکا بوناچیچ ادامه خواهد داد و فصل آینده این مربی کروات روی نیمکت الأهلی خواهد بود.

,

پیش از این قرار بود که امید ابراهیمی،‌ ستاره خط میانی استقلال هم راهی الأهلی و جانشین پژمان منتظری در این تیم شود، اما با ماندن منتظری در الأهلی عملا بحث پیوستن ابراهیمی به این تیم قطری منتفی شد.

,

از طرف دیگر خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت منتظری به استقلال به گوش رسید و خود این بازیکن هم به نوعی به آبی پوشان چراغ سبز نشان داده بود، اما با اعلام رئیس جدید باشگاه الأهلی، منتظری در این تیم باقی خواهد ماند و استقلال باید به دنبال جذب مدافع دیگری باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه