اخبار داغ

فرمانده‌ قرارگاه بکلی‌سری نصرت:

داعشی‌، تکفیری‌ و بهائیت مولود صهیونیست و خود این رژیم غاصب هم مولود ناخلف امپرالیسم و آمریکا است

داعشی‌، تکفیری‌ و بهائیت مولود صهیونیست و خود این رژیم غاصب هم مولود ناخلف امپرالیسم و آمریکا است
سردار اهوازیان با بیان اینکه داعشی‌ها، تکفیری‌ها و بهائیت مولود صهیونیست هستند، گفت: صهیونیست نیز مولود ناخلف امپرالیسم و آمریکا است و ما وظیفه داریم که از فلسطین در مقابل این جنایات بزرگ دفاع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار عبدالفتاح اهوازیان در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار کرد: 37 سال پیش امام(ره) در پیامی اعلام کرد که آخرین جمعه ماه رمضان به نام قدس است و بسیاری این مهم را جدی نگرفتند که آن روز امام راحل مسیر قطب نمای رشد اسلام و ناوبدی کفر و شرک را جهت داد و با انداختن سنگی در رودخانه موجی را فراگرفت و امروز همین موجها سونامی برای رژیم صهیونیستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با بیان اینکه امام راحل در دوران حیات خو شعار حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند، گفت: امروز این روز تبدیل به بهانه حماس و مقاومت جهاد اسلامی و حزب اله شده است.

,

فرمانده‌ قرارگاه بکلی‌سری نصرت با اشاره به اینکه اسرائیل هر 300 نفر فلسطینی که به شهات می‌رساند، فلسطینی‌ها حداکثر بین دو تا سه نفر برای جبران از رژیم صهیونیستی می‌گرفتند، گفت: اما امروز در مقابل تلفاتی 300 شهید فلسطینی قریب به 200 کشت اسرائیلی گرفته می‌شود و این نشان از شهامتی است که امام راحل به آنان داده است.

,

وی با بیان اینکه در مرز مشترک مصر و صهیونیست، اسرائیل 51 روستا را غیرقانونی دانسته و اقدام به تخریب آنها کرد، گفت: شاید از این روستا که بیش از صد بار با خاک یکسان شه ملت فلسطین با تأسی از شعار «قدس را آزاد خواهیم کرد» این روستا دوباره بازسازی شده است.

,

 

,

اهوازیان یادآور شد: رژیم غاصبی که انتظار مهاجرت فلسطینیان را از سرزیم فلسطین داشت امرز می بینیم که این مهاجرت معکوس شده و رژیم صهیونیستی کم کم از این سرزمین می‌رود.

,

وی از قدس به عنوان یک گنبد، فانوس دریایی و قطب نمایی که مسیر را نشان می‌دهد، یاد کرد و گفت: این روز مسیری است که همه مسلمانان بای در این مسیر حرکت کرد تا اسلام به ناب اصلی اش برسد.

,

فرمانده‌ قرارگاه بکلی‌سری نصرت با اشاره به اهممیت مسجد الاقصی گفت: این مسجد اولین قبلگاه ما مسلانان است و جزء حرم های اعتقادی ماست.

,

وی با بیان اینکه مسلمانان در مسجدالاقصی یک 360 هکتار دارند که در آن 70 الی 80 محل عبادت وجود دارد، گفت: اصلی ترین محل عبادت در این مسجد مربوط به اسلام است.

,

اهوازیان با تأکید بر اینکه همانگونه که غار حرا احترام می‌کنیم، باید مسجدالاقصی را نیز ارج بهنیم، گفت: سیاست ما ایرانیان دفاع از مظلوم است و فلسطینیان یکی از مردمان مظلوم جهان هستند.

,

وی با بیان اینکه سرزمین فلسطین یکی از سرزمین ها مقدس در تاریخ اسلام است، گفت: در ان سرزمین 124 پیامبر یا در آنجا زندگی کرده، یا عبور و یا مدفون شده اند و این یکی دیگر از سرهایی است که ما را به حمایت از این سرزمین ملزم می‌کند.

,

فرمانده‌ قرارگاه بکلی‌سری نصرت با بیان اینکه داعشی‌ها، تکفیری‌ها و بهائی‌ها مولود صهیونیست هستند، گفت: صهیونیست مولود ناخلف امپرالیسم و آمریکا است و ما وظیفه داریم که از فلسطین در مقابل جنایات بزرگ این صهیونیست دفاع کنیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه