اخبار داغ

با حکم دادگاه عمومی بخش جعفرآباد؛

100 تن از محصول برداشت شده در جعفرآبادمغان توقیف‌شد

100 تن از محصول برداشت شده در جعفرآبادمغان توقیف‌شد
رئیس منابع طبیعی شهرستان بیله‌سوار گفت: همزمان با فصل برداشت و با حکم دادگاه جعفرآبادمغان از توابع شهرستان بیله سوار 100 تن محصول گندم در این شهرستان توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح مغان،  عصر روز پنج شنبه با حکم رسمی دادگاه و حضور مأموران یگان حفاظت و منابع طبیعی شهرستان بیله‌سوار از زارعانی که در اراضی ملی اقدام به کشت گندم کرده بودند، بیش از 100 تن محصول برداشت شده توقیف شد تا افراد متخلف عاقبت کار سودجویانه خود را در هنگام برداشت محصول مشاهده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح مغان,

 

,

رئیس منابع طبیعی شهرستان بیله‌سوار با تأیید این موضوع و ضرورت برخورد با متجاوزان اراضی ملی اظهار کرد: ما حتی در فصل کاشت به افراد متخلف گوشزد کرده بودیم که در هر مرحله‌ای با تخلف آنها برخورد می‌کنیم و اجازه کشت و زرع و برداشت محصول در اراضی ملی را نمی‌دهیم.

,

 

,

علی سجودی تصریح کرد: به محض مشاهده تخلف سودجویان در برداشت محصول از اراضی ملی مأموران ما به موقع و با حکم دادگاه جعفرآباد در محل حاضر شده و بیش از 100 تن محصول گندم برداشت شده را به نفع دولت توقیف کردند.

,

 

,

وی خطاب به افراد سودجو و فرصت‌طلب اعلام کرد: به هیچ وجه فکر بهره‌برداری غیرقانونی از اراضی ملی را نداشته باشند چرا که مأموران یگان حفاظت و مراجع قضایی در هر مرحله‌ای آنها را شناسایی و به دست قانون می‌سپارند.

,

 

,

شهرستان بیله‌سوار در بین شهرهای استان اردبیل با بیشترین پرونده تخریب اراضی ملی روبه‌رو است به طوریکه همه ساله صدها هکتار از عرصه‌های ملی در این شهرستان مورد تخریب قرار می‌گیرد که منابع طبیعی و آبخیزداری استان در دو سال اخیر مبارزه بی‌امانی را با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که به فکر تخریب عرصه‌های طبیعی و اراضی ملی هستند، انجام داده و پرونده‌های مختلفی را به مراجع قضایی در این زمینه ارجاع داده است.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه