اخبار داغ

گرما مغلوب روزه داران اردبیل؛

مهد تشیع یک صدا فریاد زد "فلسطین تنها نیست"

مهد تشیع یک صدا فریاد زد "فلسطین تنها نیست"
مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان اردبیل آمده اند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلانه،  راهپیمایان روزه دار امروز در هوای گرم و طاقت فرسا از جای جای استان اردبیل فریاد حمایت از مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند و با در دست داشتن دست نوشته‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نابودی استکبار را  فریاد می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه,

*هم اکنون دمای هوا در استان اردبیل در بیله‌سوار 33 درجه، پارس آباد و گرمی 29، مشگین شهر و اردبیل25، نمین 24، سرعین27، نیر 28 ، خلخال 30 و کوثر 33 درجه بالای صفر است.

,

طنین  فریاد مرگ بر اسرائیل در مهد تشیع / اردبیل رنگ قدس گرفت

,

* ساعت 11 راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل از دو مسیر آغاز شد؛ هوا هم اکنون 25 درجه بالای صفر است.

,

*امروز مردم اردبیل از خرد و کلان، زن و مرد، تشکل ها و گروه های مختلف در راهپیمایی حضور دارند.

,

, ,

*در دارالارشاد اردبیل راهپیمایان (برادران) از ایستگاه سرعین  به سمت میدان شریعتی در حال حرکتند و فریاد می زنند "اتحاد اتحاد" ، "امروز روز قدس روز دین است"، "امروز روز مرگ استکبار است"، پیروزی اسلام آشکار است، "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاو مرگ بر ال سعود".

,

 *خواهران نیز راهپیمایی شان را از میدان شریعتی آغاز کرده و در حال نزدیک شدن به چهار راه امام خمینی هستند؛ مادران همراه با کودکانشان فریاد می‌زنند "مرگ بر قاتل کودک‌کش"، "مرگ بر اسرائیل و آمریکا" ، "فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم".

,

*ساعت 12 راهپیمایان به میدان مصلی رسیده اند.

,

حضور راهپیمایان پارس آبادی در مسیر پیش از آغاز رسمی مراسم روز قدس

, حضور راهپیمایان پارس آبادی در مسیر پیش از آغاز رسمی مراسم روز قدس,

*مراسم راهپیمایی روز قدس در حالی از  دقایقی دیگر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود که در گرمای سوزان از ساعات ابتدایی صبح امروز (جمعه) و پیش از آغاز رسمی مراسم، مردم روزه‌دار خود را به مسیر تعیین شده رسانده‌اند.

,

, ,

راهپیمایان با پرچم ها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آزادی قدس را حمل می کنند.

,

مراسم راهپیمایی روز قدس در پارس آباد ساعت 11 به صورت رسمی آغاز شد؛ سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در پارس آباد اکبر صمدی فرماندار این شهرستان خواهد بود.

,

آغاز راهپیمایی روز قدس در گرمی/دمای 32 درجه‌ای هوا نیز مانع حضور روزه‌داران نشد

, آغاز راهپیمایی روز قدس در گرمی/دمای 32 درجه‌ای هوا نیز مانع حضور روزه‌داران نشد,

هوای گرم روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نیز مانع از حضور پرشور مردم روزه‌دار گرمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشد.

,

اقشار مختلف مردم با در دست داشتن دست نوشته‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نابودی استکبار را  فریاد می‌زنند.

,

ساعت 11 راهپیمایی روز جهانی قدس در گرمی از میدان امام(ره) آغاز شد؛ هم اکنون دمای هوای این شهر 32 درجه بالای صفر است.

,

, ,

 

,

روز قدس در خلخال و حضور پر شور مردم

,

در شهر خلخال مرکز شهرستان  راهپیمایی روز قدس از  ساعت 11:30 از مسیر میدان معلم آغاز شد و راهپیمایان با پیمودن خیابان امام (ره)  میدان آزادی ، خیابان امام (ره) ،  میدان جانبازان ، بلوار 17 شهریور  خود را به مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خواهند رساند.

,

, ,

 

,

همبستگی نیری ها با مردم فلسطین/همه آمده اند

,

راهپیمایی روز قدس شهرستان نیر از ساعت 12 ظهر و با حضور پر شور مردم از مقابل بانک ملی نیر آغاز و در مسجد جامع خاتمه می پذیرد؛سخنران پایانی مراسم راهپیمایی فرماندار نیر است.

,

راهپیمایان فریاد می زنند "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده "

,

, ,

فریاد انزجار سرعینی ها در گوش استکبار

,

در روز قدس که یادآور مظلومیت مردم فلسطین و مستضعفان جهان است، و در چنین روزی مستضعفین باید در مقابل مستکبران مجهز بشوند، مردم سرعین همه در راهپیمایی شرکت کردند. 

,

راهپیمایی روز جهانی قدس در سرعین رأس ساعت ۱۲ ظهر و در حالی که دمای هوا 27 درجه بالای صفر بود از  میدان دانش به طرف مسجد جامع سرعین آغاز شد و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه  سخنران این مراسم است.

,

, ,

 

,

نمین تصویری از وحدت را قاب گرفت

,

در شهرستان نمین  شیعه و سنی در کنار هم  امروز به دعوت ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته‌ و  با فریادهای مرگ بر اسرائیل و آمریکای خود انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و خواستار آزادی مردم فلسطین هستند.

,

, ,

 

,

حضور پرشور عشایر اصلاندوز در راهپیمایی روز قدس

,

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اصلاندوز از ساعت 12 ظهر از مقابل سپاه ناحیه عشایری واقع در میدان امام حسین (ع) این شهر آغاز شد و عشایر غیور دوشادوش سایر مردم حضوری پر شور داشتند.

,

راهپیمایان پس از قرائت قطعنامه در میعادگاه نماز جمعه اصلاندوز  حضور یافتند.

,

, ,

 فریادحمایت مرزداران بیله سواری از مردم فلسطین/ قدس باید آزاد شود

,

در شهر مرزی بیله سوار اقشار مختلف مردم زن، مرد، پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز، کارگر و کارمند در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و همه یک صدا باسردادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد استکباری خواهان آزادی فلسطین اشغالی شدند.

,

آنان حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از آمریکا، اسرائل و مسلمان نماهای منطقه همچون آل سعود و آل خلیفه به عنوان دست نشاندگان استکبار اعلام کردند.

,

, ,

 

,

کوثری ها حماسه ای دیگر آفریدند/ روزه داران مغلوب گرمای بی سابقه نشدند

,

در شهرستان کوثر هم که این روزها  مردم گرمترین روزها را سپری می کنند، امروز حماسه ای دیگر آفریده شد ؛ مردم کوثر فریادزدند "مرگ بر رژیم جعلی اسرائیل"،  "مرگ بر آمریکا"

,

مردم شهرستان کوثر  با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضمون «القدس لنا»، «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان دادند.

,

, ,

غده سرطانی اسرائیل باید حذف شود

,

در شهرستان مشگین شهر هم مردم  با شعارهای خود، فریاد مظلومیت ملت فلسطین و مظلومیت مردم بی‌دفاع یمن را به گوش جهان رساندند و اعلام کردند برای همیشه یارو یاور مظلومان هستند.

,

مشگینی ها فریاد می زدند فلسطین تنها نیست.

,

مردم مشگین با شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس با سردادن فریادهای مرگ بر اسرائیل اراده خود رابرای نابودی غده سرطانی منطقه با مشت های گره کرده و شعارهای انقلابی اعلام کردند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه