اخبار داغ

امروز در شهرستان های استان؛

صدای مرگ بر اسرائیل در آسمان لرستان طنین انداز شد

صدای مرگ بر اسرائیل در آسمان لرستان طنین انداز شد
امروز جمعه یــازدهــم تـیـــر ماه مصادف با ۲۵ رمضان‌المبارک مردم روزه‌دار لرستان مطابق هر ساله در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و بار دیگر انزجار خود را از رژِم نامشروع اسرائیل و همه متسکبران جهان نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امروز جمعه یــازدهــم تـیـــر ماه مصادف با ۲۵ رمضان‌المبارک مردم روزه‌دار لرستان مطابق هر ساله درراهپیمایی روز قدس شرکت کردند و بار دیگر  انزجار خود را از رژِم نامشروع اسرائیل و همه متسکبران جهان نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شهرستان خرم آباد:

,

سایت خبرافلاک نوشت: حضرت امام خمینی(ره) در رمضان سال 58  روز قدس را یک روز جهانی عنوان کردند و از همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان خواستند که در اعتراض و مقابله با  مستکبران جهان و حمایت از مستضعفان به راهپیمایی بپردازند.

, خبرافلاک,

مردم ایران اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی با لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان علیه مستکبران و زورگویان جهان بالاخص آمریکا و اسرائیل  و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی می پردازند.

,

عکس،راهپیمایی روز قدس در خرم آباد

, عکس،راهپیمایی روز قدس در خرم آباد,

راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد  امسال نیز همچون سال های گذشته باحضور گسترده مردم روزه دار در حالی از ساعت11آغاز شد که مردم از ساعتی قبل آغاز رسمی مراسم راهپیمایی در میدان شهدای این شهرستان تجمع کرده بودند.

,

مردم ولایتمدار خرم آباد با در دست داشتن پلاکاردهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ برآمریکا" از جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیان آن  اعلام برائت کردند.

,

خرم آبادی ها ضمن اعلام حمایت از از ملت ستمدیده به رژیم منفور و غاصب صهیونیسم هشدار دادند تا از جنایات خود علیه مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین  دست بردارد.

,

عکس،راهپیمایی روز قدس در خرم آباد1

, عکس،راهپیمایی روز قدس در خرم آباد1,

کشورهای حامی رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشند

,

جعفر بدری؛رئیس‌کل دادگستری لرستان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران خرم‌آبادی  بابیان این‌که حقوق ملت فلسطین 70سال است که تضییع‌شده است،گفت:  کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند هیچ کاری برای احقاق حقوق مردم مظلوم و ستم دیده‌ای که 70سال  از خانه و وطن خود آواره‌اند انجام نداده‌اند.

,

وی بابیان این‌که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشند،افزود: در دنیا کسی که صاحب سرزمین نباشد وجود ندارد هر انسانی بر اساس مفاد حقوق بشر یک سرزمین دارد فلسطینی‌ها نباید در کشورهای همسایه مثل سوریه و لبنان برای همیشه آواره باشند.

,

رئیس‌کل دادگستری لرستان اظهار داشت:  شرکت در راهپیمایی روز قدس که به ابتکار امام راحل انجام می‌شود یک اقدام انسان دوستانه برای پشتیبانی و احقاق حقوق تضییع‌شده ملت فلسطین است.

,

عکس،راهپیمایی روز قدس در خرم آباد2

, عکس،راهپیمایی روز قدس در خرم آباد2,

بدری بیان کرد:  فلسطین سرزمینی بوده  که یهودی‌ها و عرب‌های فلسطین در کنار هم با مسالمت زندگی می‌کرده‌اند تا این‌که بعد از جنگ جهانی دوم به‌واسطه توطئه‌ای که انگلیس طراحی کرد این سرزمین در اختیار یهودیان قرار گرفت و مردم فلسطین آواره شدند.

,

وی با اشاره به حضور پرشور مردم روزه‌دار خرم‌آباد در راهپیمایی روز قدس،گفت: مردم احساس مسئولیت کرده‌اند و با یک اقدام بشردوستانه  حمایت خود را از مردم فلسطین نشان داده‌اند.

,

بدری تصریح کرد: در کشورهای مختلف دنیا هرچقدر این حضور پرشورتر باشد در عزم و اراده مردم فلسطین برای ادامه راه و احقاق حقوقشان تأثیرگذار است.

,

فلسطین محل اتحاد و انسجام دنیای اسلام است

,

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی؛معاون فرهنگی اوقاف لرستان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت گو با خبرافلاک ضمن عرض تبریک  به مناسبت روز ارزشمند بیداری دنیای اسلام به همه ملت‌های مسلمان دنیا،گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ایران اسلامی نشانه فهم ، شعور،ولایتمداری و عشق به آزادگی همه مسلمانان دنیای اسلام به‌ویژه مسلمانان صف مقدم جبهه اسلامی در غزه عزیز است.

,

عکس،راهپیمایی روز قدس در خرم آباد3

, عکس،راهپیمایی روز قدس در خرم آباد3,

وی بابیان این‌که حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه و افتخار است،افزود:حضور ما کمترین علاقه به ایثار و شهادت جوانان برومند فلسطینی است.

,

معاون اوقاف لرستان تصریح کرد: فلسطین محل اتحاد و انسجام دنیای اسلام است و این ظلم و بیدادگری ماندنی نیست رژیم صهیونیستی  قطعاً روزی به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

,

شهرستان کوهدشت:

,

سایت آسوبان نوشت: مراسم روز جهانی قدس در شهرستان کوهدشت در ساعت ۱۰:۳۰ امروز درحالی آغاز شد که راهپیمایان قبل از شروع رسمی راهپیمایی در خیابان روبروی مسجد صاحب الزمان(عج) حضور یافتند.

, آسوبان,

اقشار مختلف شهرستان کوهدشت در این راهپیمایی با حضور پررنگ خود از سمت مسیرهای تعیین شده ی راهپیمایی به راه افتاده و فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» سردادند.

,

بنابراین گزارش، امام جمعه شهرستان کوهدشت در حاشیه ی راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه روز قدس، روز اسلام است به خبرنگار آسوبان گفت: روز قدس، روز مقابله ی مستضعفان با مستکبران است.

,

حجت الاسلام طهماسبی، روز قدس را روز اتحاد امت اسلامی دانست و اظهار کرد: روز قدس، روز اتحاد امت اسلامی برای مقابله با ظلم جهانی است.

,

وی بیان داشت: روز قدس، روز احقاق حقوق ی حقه ی مردم مظلوم فلسطین و در یک کلمه روز مقاومت است.

,

روز قدس در شهرستان کوهدشت

, روز قدس در شهرستان کوهدشت,

راهپیمایان در مراسم آخرین جمعه ماه رمضان با در دست داشتن پلاکاردها با مضمون «القدس لنا»، «اسرائیل نابود است» انزجار خود را از رژیم اشغالگر نشان دادند.

,

در مسیر  راهپیمایی، مردم و مسئولان شهرستان کوهدشت یاد شهدای فلسطین را گرامی داشته و خواستار آزادی فلسطین از رژیم صهیونیستی شدند.

,

روز قدس در شهرستان کوهدشت

, روز قدس در شهرستان کوهدشت,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت در حاشیه ی راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با ژرف اندیشی خود، آخرین جمعه ی ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند.

,

سرهنگ حقی زاده، هدف انقلاب اسلامی را حمیات از مظلومان جهان دانست و افزود: مردم در روز قدس به دفاع از مظلومان جهان لبیک گفته و با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند.

,

وی، ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: ان شاءالله اسرائیل از صفحه ی روزگار محو خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان کوهدشت در حاشیه ی راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در مردادماه 59، آخرین روز جمعه ی ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند.

,

فردی بیرانوند، روز قدس را فرصتی برای تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: در روز قدس، مردم شهرستان کوهدشت همراه با سراسر کشور در صفوف متحد در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا یپوند ناگسستنی خود را با ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

,

وی، ضمن قدردانی از مردم شهرستان کوهدشت، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی، اعلام تنفر از رژیم اشغالگر قدس است.

,

روز قدس در شهرستان کوهدشت

, روز قدس در شهرستان کوهدشت,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت در حاشیه ی راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: روز قدس، روز مبارزه ی ملی با ظلم و ستم جهانی و در رأس آنها استکبار و صهیونیسم است.

,

حجت الاسلام گراوند اظهار کرد: ان شاءالله بیداری امت اسلامی به آزادی قدس ختم شود.

,

وی بیان داشت: مردم جهان اسلام بیدار هستند و این بیداری امت اسلامی در نفی استکبار و پیروزی مقاومت نتیجه بخش خواهد بود.

,

روز قدس در شهرستان کوهدشت

, روز قدس در شهرستان کوهدشت,

رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت در حاشیه ی راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس، حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده ی فلسطین است.

,

عسگرزاده، فلسطین را طبق فرموده امام راحل(ره) پاره ی تن اسلام دانست و افزود: راهپیمایی روز قدس، هر سال باشکوه تر از سال های گذشته در جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

,

وی اظهار کرد: راهپیمایان در این روز، آرمان های جهان اسلام را فریاد زده و در این اجتماع عظیم نابودی رژیم صهیونیستی را خواستار هستند.

,

روز قدس در شهرستان کوهدشت

, روز قدس در شهرستان کوهدشت,

بنابراین گزارش، اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود» ‌دسته دسته به مسیر اصلی راهپیمایی روز قدس افزوده شده و اقدامات جنایتکارانه ی رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

,

همچنین با تاکید بر ادامه مقاومت مردم فلسطین، با پلاکاردهایی با «نحن قادمون» اتحاد اسرائیل با برخی دولتهای غربی و  منطقه را زیر سوال بردند.

,

 شهرستان سلسله:

,

 سایت لرسو نوشت: مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار سلسله در آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور در روز جهانی قدس به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) لبیک‌ گفتند و نمایشی کم‌نظیر از  راهپیمایی این روز بزرگ را به نمایش گذاشتند.

, لرسو ,

 

,

مراسم راهپیمایی روز قدس در الشتر مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رأس ساعت 10/30 از محل میدان حضرت امام خمینی(ره) این شهر آغاز شد.

,

 

,

در این مراسم که مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند، خیل عظیم راهپیمایان شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و مرگ بر ال خلیفه را سردادند.

,

 

,

حجت‌الاسلام «صالحی»، امام جمعه موقت الشتر در جمع راهپیمایان با اشاره به تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس، نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان در راه آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی صهیونیست است.

,

, ,

 

,

وی افزود: مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف، اولین و مهم‌ترین مسأله جهان اسلام بوده و خواهد بود.

,

 

,

امام جمعه موقت الشتر با اشاره به اینکه روز قدس سرمایه و پشتوانه‌ای بزرگ در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است تصریح کرد: امروز ایران اسلامی پرچمدار دفاع از مظلوم در برابر ظالمین و مستکبرین جهانی است و در پرتو این مقاومت و ایستادگی، استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل در انزوا قرار دارند.

,

 

,

وی ادامه داد: ما امروز وظیفه داریم تا باشکوه‌تر از گذشته ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم تا زمینه محو رژیم صهیونیست فراهم گردد.

,

 

,

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به جنایت‌های پی در پی اسرائیل در منطقه گفت: رژیم جعلی اسرائیل با اعمال و رفتار ضدبشری خود موجب کشته شدن هزاران نفر افراد بیگناه، بخصوص در غزه شده تا بدینوسیله راه و چاره‌ای برای ادامه حیات خود پیدا نماید اما اسرائیل و طرفداران این رژیم جنایتکار بدانند که عمر صهیونیست کوتاه‌تر از آن است که می‌پندارند و این رژیم در سرازیری سقوط و هلاکت قرار دارد.

,

 

,

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل و نیز در حمایت از آزادی قدس شریف قرائت شد.

,

 شهرستان ازنا

,

 سایت ازنا خبر نوشت:  مردم مومن و روزه‌دار ازنا از ساعت 10:30 به همراه خانواده و دوستان خود به تدریج برای شرکت درراهپیمایی روز قدس به سمت میدان شهید صادقی حرکت کرده و لحظه به لحظه به جمعیت آن‌ها افزوده می‌شد.     

, ازنا خبر,

مردم<span class='highlight'> ازنا</span> یکصدا بانگ آزادی<span class='highlight'> فلسطین</span> برآوردند

, مردم<span class='highlight'> ازنا</span> یکصدا بانگ آزادی<span class='highlight'> فلسطین</span> برآوردند,

 

,

نکته جالب این راهپیمایی حضور مردم علاقمند به آرمان فلسطین از نیم ساعت قبل از آغاز رسمی راهپیمایی در خیابان های منتهی به میدان شهیدصادقی بود.مردم روزه دار ازنا نشان دادند که بیشتر از آنچه تصور میشد  به آرمان ملت فلسطین  آزادی قدس شریف تعصب دارند.       

,

 

,

حضور کودکان،کهنسالان و برخی مادران روزه دار با فرزندان نوزاد و خردسالشان در مراسم یکی دیگر از حاشیه های جالب توجه راهپیمایی امسال روز قدس است.

,

 

,

مردم<span class='highlight'> ازنا</span> یکصدا بانگ آزادی<span class='highlight'> فلسطین</span> برآوردند

, مردم<span class='highlight'> ازنا</span> یکصدا بانگ آزادی<span class='highlight'> فلسطین</span> برآوردند,

 

,

مردم<span class='highlight'> ازنا</span> یکصدا بانگ آزادی<span class='highlight'> فلسطین</span> برآوردند

, مردم<span class='highlight'> ازنا</span> یکصدا بانگ آزادی<span class='highlight'> فلسطین</span> برآوردند,

 شهرستان بروجرد:

,

سایت بازتاب بروجرد نوشت: مردم شهرستان بروجرد امروز هم صدا با مردم سایر شهرهای دیگر فریاد ها و شعارهای مختلفی را بر علیه رژیم صهیونیست و استکبار سر دادند. 

, بازتاب بروجرد ,

راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد برگزار شد

, راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد برگزار شد,

در این مراسم مردم دین دار بروجرد با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"،  "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر آل سعود کافر" "فلسطین پیروز است"، "صهیونیسم نابود است" خشم و نفرت خود را اعلام کردند. 

,

امروز بار دیگر ملت مسلمان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و بار دیگر با آرمانهای امام(ره) تجدید پیمان نمودند. 

,

راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد برگزار شد

, راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد برگزار شد,

با توجه به گرمای هوا و روزه داری اما مردم بروجرد همانند سایر مردم در این راهپیمایی شرکت کردند و اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان دادند.

,

 امروز  همه آمدند و نفرت  خود را بر سر استکبار جهانی فریاد زدند و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین نمودند.

,

راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد برگزار شد

, راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد برگزار شد,

 در اخرین جمعه ماه رمضان بار دیگر اقتدار و عظمت ملت برای دفاع از مظلومین به نمایش گذاشته شد و حماسه ای را خلق کردند و ثابت کردند که هر جا نیاز باشد با حضورشان در صحنه حاضر می شوند. 

,

در پایان قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد در 10 بند قرائت شد.

,

شهرستان دورود:

,

سایت بازتاب گهر نوشت: امروز در روز قدس روز اسلام مردم شهرستان دورود یک صدا فریاد حق خواهی فلسطین را سر دادند و ثابت کردند که همواره خصم ظالم و یاور مظلومانند . 

, بازتاب گهر ,

سی و هشتمین سالگرد روز جهانی قدس امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ 11 تیرماه 1395 مصادف با 25 رمضان 1437 در سراسر ایران و دیگر کشورهای اسلامی با حضوری گسترده در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

,

این راهپیمایی در شهرستان دورود  نیز از ساعت «11:30 صبح » از مسیر میدان امام حسین به سمت میعادگاه نماز جمعه( مصلی امام خمینی (ره)) با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه، و با شعار محوری "روز جهانی قدس تمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس " به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار و در پایان قطعنامه 10 بندی راهپیمایی قرائت شد.

,

, ,

در راهپیمایی امروز تمامی اقشار مردمی از زن و مرد،پیر و جوان و کودک و نوجوان و حتی شیرخوار هایی که در آغوش والدین بودند حضوری چشمگیر داشتند.

,

 در این راهپیمایی با شکوه مردم با شعارهای" مرگ بر اسراییل" ، "نصر من الله و فتح قریب"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و دیگر شعار های ضد صهیونیستی به مسیرهای راهپیمایی پیوستند.

,

 

, ,

در این مراسم پرچم‌هایی از حزب‌الله و مقاومت فلسطین و پلاکاردهایی که روی آن شعارهایی درباره حمایت از مردم فلسطین نوشته شده است در دستان راهپیمایی‌کنندگان قرار دارد.

,

, ,

محمد متین می گفت:برای خوشحالی کودکان فلسطین آمدم تا بداند ما به یاد آنها هستیم و هیچوقت تنها نیستند.

,

علی مریدی می گوید: برای دفاع از مردم غزه و فلسطین و لبیک به آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با امام خامنه ای آمده ام.

,

 

,

شهرستان نور آباد:

,

سایت دلفان امروز نوشت: مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۱:۳۰ و با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان دلفان برگزار شد.

, دلفان امروز ,

اقشار گوناگون مردم نورآباد، در کنار مسئولان همزمان با مسلمانان جهان فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

,

راهپیمایان با سر دادن شعارهای همیشگی مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و شعار الله و اکبر خامنه ای رهبر،آتش به جان مردم،از شرر امریکاست،جنایت اسرائیل جنایت امریکاست،این همه قتل وغارت حمایت امریکاست، حضور قدرتمند خود را در خیابانها در حمایت از مردم فلسطین را به رخ جهانیان کشیدند.

,

امام جمعه شهرستان دلفان در این مراسم گفت:روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب اسراییل است و حضور پرشور مردم در این مراسم نشان دهنده اتحاد مسلمین در انزجار از استکبار است.

,

, ,

حجت الاسلام هاشمی نژاد افزود: این وحدت مسلمین هر روز محکم تر شده و فریادهای مسلمین جهان تا نابودی کامل ‏اسراییل و استکبار ادامه خواهد داشت.

,

حجت الاسلام موسوی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان هم با قدردانی از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی گفت:مردم شهرستان دلفان بار دیگر با این حضور اعتقاد و روحیه استکبار ستیزی خود را نشان دادند.

,

مردم روزه دار نورآباد با در دست داشتن دست نوشته هایی حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

,

, ,

راهپیمایان مسیر میدان بعثت را تا میعادگاه نماز جمعه پیمودند و این راهپیمایی با خواندن قطعنامه روز قدس به پایان رسید و مردم به سخنان خطیب جمعه دلفان در نماز جمعه گوش فرا دادند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه