اخبار داغ

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری :

مدیرانی که حقوق های آنچنانی می گیرند نه درد دارند نه درک / دعوای داخلی بر سر صندلی و فیش های نجومی است

مدیرانی که حقوق های آنچنانی می گیرند نه درد دارند نه درک / دعوای داخلی بر سر صندلی و فیش های نجومی است
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت : مدیری که حقوق آنچنانی می گیرد نه درد دارد و نه درک و این اقتصاد بیمار اداری باید با اقدام و عمل اصلاح شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گرگان گفت : امام می فرمود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید ، ما باید با بین الملل روبرو شویم نه با خودی ، همه خودی ها ایران ، اسلام ، انقلاب اسلامی ، جمهوری اسلامی ، رهبری و امام را قبول دارند روز قدس می آیند ، در کشور اگر دعوایی هست بر سر صندلی و میز و این فیش های نجومی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

اکرمی افزود: مدیری که حقوق آنچنانی می گیرد نه درد دارد و نه درک و این اقتصاد بیمار اداری با اقدام و عمل باید اصلاح شود .

,

وی تصریح کرد: امروز حدود یک تریلیون تومان نقدینگی در کشور وجود دارد و اگر این به سمت دامداری ، گاوداری ، شهرک های صنعتی ، مزرعه و کشاورزی برود تا افراد شاغل شوند ، تعاونی ها تقویت شوند و دلسوزی ها بیشتر شود .

,

مشاور وزیر کشور گفت: طبق گزارش فائو در ایران سالی 15 میلیون تن مواد غذایی اعم از گوشت ، مواد لبنی ، میوه و ... از بین می رود لذا باید در مصرف کنترل داشته باشیم.

,

اکرمی بیان کرد: در داستانی که بین ترکیه و روسیه بابت کشته شدن خلبان روسی پیش آمد و بازار 190 میلیونی روسی برای ایران باز شد اما ما نتواسنتیم کالاهایمان را صادر کنیم و آمادگی نداشتیم.

,

عضو شورای مرکزی روحانیت مبارز یادآور شد: غربی ها و اسراییل به دروغ می گفتند که ایران به دنبال بمب اتم هست تا جنگی علیه کشور ما راه بیندازند ، رئیس جمهور فرانسه در خلال مذاکرات می گفت ما قرار بود سال 93 به ایران حمله کنیم اما زمان آن مشخص نبود .

,

 000053 1

, 000053 1,

انتهای پیام /م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه